Gå til innhold

Ser du brukernavnet ditt her? Da er du i trøbbel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare meg som virkelig elsker det faktum at LulzSec blei eid og ga opp? Nei? Tror ikke det er noen som har irritert meg mer den siste tida enn akkurat den scriptkid gruppa der..

 

Vitner jo om litt mangel på innsikt. LulzSec ble ikke "eid" av noen. I tillegg tror jeg ikke du får "scriptkids" til å gjenta det LulzSec gjorde.

 

Men det er jo flott du ikke er irritert lenger, da.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hvorfor ligger denne artikkelen ute to ganger, både på teknofil.no og hardware.no?

 

Bare meg som virkelig elsker det faktum at LulzSec blei eid og ga opp? Nei? Tror ikke det er noen som har irritert meg mer den siste tida enn akkurat den scriptkid gruppa der..

Vitner jo om litt mangel på innsikt. LulzSec ble ikke "eid" av noen. I tillegg tror jeg ikke du får "scriptkids" til å gjenta det LulzSec gjorde.

 

Men det er jo flott du ikke er irritert lenger, da.

Mitt inntrykk var at LS sa de hadde langsiktige planer, men plutselig ombestemte de seg og la ned?

Lenke til kommentar

Jeg har da aldri meldt meg på noen Battlefield Heroes-beta, likevel fikk jeg beskjed om at jeg var i fare via dem. Fikk resette et passord ved å oppgi e-mail-adressen min til siden deres. Hvis det er sånn at hackerne har fått tak i passordet mitt fordi EAs databaser flyter over i hverandre, lukter det skandale.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Bare meg som virkelig elsker det faktum at LulzSec blei eid og ga opp? Nei? Tror ikke det er noen som har irritert meg mer den siste tida enn akkurat den scriptkid gruppa der..

 

vel nå ser det ut til at flere av LulzSec personene har blitt invitert til Blackkat Sec gruppen som er en gruppe med mye mer erfaring, så det ser ikke ut som at det er ferdig enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...