Gå til innhold

Sniktitt: Saints Row: The Third (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Johnny Gat med én t!

 

Leser det dit hen at dere så den samme filmen som har blitt sluppet fra E3 opptil flere ganger. Jeg gleder meg virkelig til dette spillet, Saints Row 2 er et fabelaktig spill (så sant du ikke spiller på PC, hvor det vel er alt ondt som finnes på verden samlet på en DVD-plate) hvor humoren sitter løst, actionnivået er skyhøyt og kontrollene sitter som støpt.

 

SR The Third kan ikke komme fort nok.

Lenke til kommentar

Dette ser altfor morsomt ut. Dette kan bli et spill å leke seg med mens man venter på Just Cause 3, som forhåpentligvis er et stykke ut i produksjon.

 

Håper så inderlig at PC-versjonen blir bra denne gangen. Har ikke spilt noen av de andre i serien, men jeg har hørt historier om hvor dårlig pc-utgavene var.

Lenke til kommentar

Og hvorfor er spillet dårlig på PC?

Har spillt det 3-4 ganger på PC'n min nå, og kan ikke si jeg finner konsoll versionen noe bedre.

 

Spillet er ELENDIG på PC, og jeg lurer på om de faktisk i det hele tatt prøvde spillet før de ga det ut, for det virker ikke sånn. For det første krever det helt LATTERLIG mye kraft for å kunne kjøre spillet i det hele tatt, ikke minst iforhold til graffikken som skal vises, dårligere optimalisering skal man lete lenge etter.

 

For det andre var faktisk bilkjøring UMULIG. Bilene svingte i hytt og pine og led av ekstrem overfølsomhet, og å gjøre oppdrag med bil var derfor umulig.

 

Nei, PC-utgaven fortjente ikke ei krone, for den har de sannelig ikke lagt mye av sjela si i, jeg skjønner faktisk ikke hvordan det er teoretisk mulig å utgi noe så jævlig.

Lenke til kommentar

"Noe av det mest ekstreme vi fikk se var et jagerfly som kan ta av og lande vertikalt. Et fly med varmesøkende missiler og mikrobølgestråler som angrepsmidler." Hørt om Sea Harrier? Er virkelig ikke så skrudd med fly som kan av av og lande vertikalt, ei heller varmesøkende missiler. Mikrobølgestråler derimot er svada selvsagt!

Lenke til kommentar

"Noe av det mest ekstreme vi fikk se var et jagerfly som kan ta av og lande vertikalt. Et fly med varmesøkende missiler og mikrobølgestråler som angrepsmidler." Hørt om Sea Harrier? Er virkelig ikke så skrudd med fly som kan av av og lande vertikalt, ei heller varmesøkende missiler. Mikrobølgestråler derimot er svada selvsagt!

Øh, selvsagt. Jeg har hørt om dildo også, jeg har også hørt om stridsvogner. Poenget er at du ikke ser Tveita-gjengen fly over Oslo i F16 for å bombe befolkningen. Det er våpenene jeg kaller ekstreme i settingen, ikke teknologien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og hvorfor er spillet dårlig på PC?

Har spillt det 3-4 ganger på PC'n min nå, og kan ikke si jeg finner konsoll versionen noe bedre.

 

Spillet er ELENDIG på PC, og jeg lurer på om de faktisk i det hele tatt prøvde spillet før de ga det ut, for det virker ikke sånn. For det første krever det helt LATTERLIG mye kraft for å kunne kjøre spillet i det hele tatt, ikke minst iforhold til graffikken som skal vises, dårligere optimalisering skal man lete lenge etter.

 

For det andre var faktisk bilkjøring UMULIG. Bilene svingte i hytt og pine og led av ekstrem overfølsomhet, og å gjøre oppdrag med bil var derfor umulig.

 

Nei, PC-utgaven fortjente ikke ei krone, for den har de sannelig ikke lagt mye av sjela si i, jeg skjønner faktisk ikke hvordan det er teoretisk mulig å utgi noe så jævlig.

 

Hæh? Overfølsome biler? haha, nei, Saints Row 2 er det spillet hvor bil missions er ufattelig lett og underholdende.

Kan ikke si at jeg merket noe til at spillet krevde mye kraft da jeg spillte det.

 

Forstår ikke hva du syter over, spillet er jo helt konge på PC.

Lenke til kommentar

"Noe av det mest ekstreme vi fikk se var et jagerfly som kan ta av og lande vertikalt. Et fly med varmesøkende missiler og mikrobølgestråler som angrepsmidler." Hørt om Sea Harrier? Er virkelig ikke så skrudd med fly som kan av av og lande vertikalt, ei heller varmesøkende missiler. Mikrobølgestråler derimot er svada selvsagt!

Øh, selvsagt. Jeg har hørt om dildo også, jeg har også hørt om stridsvogner. Poenget er at du ikke ser Tveita-gjengen fly over Oslo i F16 for å bombe befolkningen. Det er våpenene jeg kaller ekstreme i settingen, ikke teknologien.

 

Kan forøvrig nevne at mye av de samme våpnene finnes også i GTA-serien deriblant Sea Harrier (GTA: San Andreas). Settingen er kanskje hakket mer seriøst da.

Lenke til kommentar

Og hvorfor er spillet dårlig på PC?

Har spillt det 3-4 ganger på PC'n min nå, og kan ikke si jeg finner konsoll versionen noe bedre.

 

Spillet er ELENDIG på PC, og jeg lurer på om de faktisk i det hele tatt prøvde spillet før de ga det ut, for det virker ikke sånn. For det første krever det helt LATTERLIG mye kraft for å kunne kjøre spillet i det hele tatt, ikke minst iforhold til graffikken som skal vises, dårligere optimalisering skal man lete lenge etter.

 

For det andre var faktisk bilkjøring UMULIG. Bilene svingte i hytt og pine og led av ekstrem overfølsomhet, og å gjøre oppdrag med bil var derfor umulig.

 

Nei, PC-utgaven fortjente ikke ei krone, for den har de sannelig ikke lagt mye av sjela si i, jeg skjønner faktisk ikke hvordan det er teoretisk mulig å utgi noe så jævlig.

 

Hæh? Overfølsome biler? haha, nei, Saints Row 2 er det spillet hvor bil missions er ufattelig lett og underholdende.

Kan ikke si at jeg merket noe til at spillet krevde mye kraft da jeg spillte det.

 

Forstår ikke hva du syter over, spillet er jo helt konge på PC.

Problemer med PC porten er velkjent og godt dokumentert. Gå til Steam forumet for Saints Row 2 for å finne modifikasjoner som kan hjelpe.

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1715922

 

Har du Windows 7 og en CPU som ikke går på 3.2ghz så trenger du blant annet Power Tool til å justere så spillet kjører som det skal, ellers kommer kuttscener ut av sync pluss at spillet går for fort.

 

Gentlemen of the Row er en annen mod som fikser en del bugs som kan oppstå i tillegg til at det legger til mye moro som er veldig in the spirit med galskapen som Saints finner på.

Endret av Dberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...