Gå til innhold

Retter feil på Galaxy S II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen hjelpe meg? Har flashet et annet ROM på GS2n min, så har nå den Koreanske versjonen (KF2)..

Så for å oppdatere til den nye versjonen, trenger jeg det norske ROMet, og det har jeg ikke -.-

Så hvis noen kunne ha gått på telefonen, og tastet inn *#1234# og skrivd opp bokstavene og tallene som står der? (PDA, PHONE og CSC)

Helst før du har oppdatert tlfen, men fungerer hvis du har oppdatert den allrede :)

Endret av bruflot
Lenke til kommentar

Øh, hvordan? Jeg finner ingen ting i Kies som minner om oppdatering av telefonen.

 

Det finnes riktignok en "search for updates" under "about telephone", men det krever opprettelse av konto hos Samsung, og det ønsker jeg ikke.

Koble telefonen til PC-en når du kjører Kies.

Lenke til kommentar

Øh, hvordan? Jeg finner ingen ting i Kies som minner om oppdatering av telefonen.

 

Det finnes riktignok en "search for updates" under "about telephone", men det krever opprettelse av konto hos Samsung, og det ønsker jeg ikke.

Koble telefonen til PC-en når du kjører Kies.

 

Den var selvsagt koblet til, riktignok trådløst vha Kies Air.

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg? Har flashet et annet ROM på GS2n min, så har nå den Koreanske versjonen (KF2)..

Så for å oppdatere til den nye versjonen, trenger jeg det norske ROMet, og det har jeg ikke -.-

Så hvis noen kunne ha gått på telefonen, og tastet inn *#1234# og skrivd opp bokstavene og tallene som står der? (PDA, PHONE og CSC)

Helst før du har oppdatert tlfen, men fungerer hvis du har oppdatert den allrede :)

Flash XWKF3 (NEE) som er nyeste ROM for oss i Norge. Se guide her.

 

Alt du trenger å gjøre er å laste ned Odin og ROM.

 

Hvis du flasher til en ny CRC som jeg vil tro du muligens gjør siden du nå har en koreansk ROM vil du miste all data på telefonen, så ta backup :)

 

For ordens skyld:

PDA: I9100XWKF3

PHONE: I9100XXKE7

CSC: I9100OXXKF1

Build info: Thu Jun 9 18:16:44 KST 2011

Endret av Sveen
Lenke til kommentar

Blir spennede å se om dette fikser strømtrøbbel. Jeg har opplevd dette problemet med KE2, bruker push Exchange med Touchdown klienten.

 

Forøvrig veldig irriterende at Kies og kodek'en på telefonen fortsatt ikke klarer å hente ut metadata fra M4A filer fra iTunes. Hvorfor støtte formatet - når man ikke kan bruke det i praksis... Jeg gidder rett og slett ikke konvertere musikken til noe annet :(

Lenke til kommentar

mobilen.no: Kan dere spørre om samme feilretting kommer til Galaxy S også? Altså språkfiksen. Det tar to sekunder for Samsung å endre... no -> nb.

 

Vist det er så lett, så er vel det bare til å roote og gjøre endringen selv? Om en ikke har noe imot den selvfølgelig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...