Gå til innhold

Oppstart av Prosjekt Plattform (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har heller ikke fullført LBP og husker ikke hvorfor jeg forlot det. Super Mario Galaxy er et plattformspill du egentlig ikke, etter min mening, kan ragequitte. Hele spillet er så pent at du bare må spille videre, selvom det er vanskelig. Jeg har helt klart flere plattformspill jeg ikke har fullført, så jeg burde vel ta fatt på de igjen. Lykke til. :thumbs:

Lenke til kommentar

Lastet ned LBP gratis i forbindelse med Sonys lille gave etter å ha blitt hacket, så kaster meg på dette! Straffen får være å utsette BioShock Infinite. (Må bare pløye gjennom DJ Hero 1 og 2 samt Duke Nukem først).

 

Noen forslag var temmelig snille, mens andre var regelrett nådeløse. Dunno1987s forslag om Kaizo Super Mario World ville for eksempel garantert endt stygt
Hva slags selvskader er det som setter seg selv fore å spille noe slikt? Og hvilken forbanna sadist er det som lager noe sånt?
Lenke til kommentar

Tror nok at jeg på sette meg ned å gjennomføre Super Mario All-Stars til Wiien min jeg, det er så uvant å spille de spillene med SNES grafikk at jeg blir gal, skyller hele tiden på at det er helt forskjellig med flyten til karakterene i forhold til GB versjonen jeg spillte av det første.

Lenke til kommentar

Ah LBP, husker hadde et febrilsk kostyme-samle-mani, der de gjeveste hattene og mest neon-opplyste antrekkene kom av å runde banene uten å dø (bortsett fra utfordringsbanene, jeg ser på deg Skipping Syrtaki :hrm: )

I håp om å få dragehode-hatten med langt slør, og etter mye raseri og skrik klarte jeg den siste banen uten å dø, og det er noe jeg tror jeg aldri kommer til å klare igjen, i alle fall viss de ikke strammer til den løse plattformingen litt..

 

Ønsker deg lykke til i krokodilleland!

Edit: Husker ikke hva jeg fikk av å klare The Bunker uten å dø, men det var nok ikke noe dragehode nei.. Kjøpte meg et Kratos-kostyme som plaster på såret

Endret av Afterkastern
Lenke til kommentar

Skal jeg komme meg igjennom må jeg nok up the ante en smule. Ikke noe Shadows of the Damned før jeg er ferdig med Sackboys eskapader.

 

Ikke verst. Lykke til! :w00t:

 

Flere som vil slenge seg på? Ingenting er bedre enn en unnskyldning til å sitte inne i sommer... Man kan jo bli solbrent ute og sånn. :whistle:

Endret av HelloKjersti
Lenke til kommentar
Noen forslag var temmelig snille, mens andre var regelrett nådeløse. Dunno1987s forslag om Kaizo Super Mario World ville for eksempel garantert endt stygt
Hva slags selvskader er det som setter seg selv fore å spille noe slikt? Og hvilken forbanna sadist er det som lager noe sånt?

 

Japanere...

 

 

Høres bra ut dette, selv om Little Big Planet er relativt enkelt i forhold til "de gode gamle".

 

Dog, klarte aldri siste bossen... Mye med at jeg spilte sammen med en kompis, og var ganske vanskelig å koordinere da. Spesielt den delen hvor vi holder oss i live.

 

Sier bare lykke til! Forventer at du får Ace på alle banene, dvs ikke dø i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg skal komme igjennom Donkey Kong Country returns. Jeg sliter veldig med det. Mitt 8 år gamle jeg ville gremmes. Straffen min blir at jeg må la forloveden få spille Skyward Sword først.

 

Det er nok noe jeg og må komme videre på :) Så blir 5 spill som skal være ferdig i løpet av sommern håper vi her :D

Lenke til kommentar

Jeg skal komme igjennom Donkey Kong Country returns. Jeg sliter veldig med det. Mitt 8 år gamle jeg ville gremmes. Straffen min blir at jeg må la forloveden få spille Skyward Sword først.

 

Au, den er litt lei. Men fint for forloveden din om du ikke lykkes, det skal sies. Her i huset har vi dobbelt opp av Harry Potter-bøkene fordi vi ikke klarte å enes om hvem som skulle få lese først... Men det er litt verre å kjøpe to spill og en ekstra konsoll for å spille samtidig :!:

 

Lykke til med gorilla-utfordringen din!

 

Selv er jeg nå ferdig med husmaling og kan gyve løs på LittleBigPlanet, endelig. Må bare vente til jeg får tilbake finmotorikken i hånda først... den forsvant et sted etter tre dager med malingskosten. Au.

Lenke til kommentar

Jaja, har omsider begynt for alvor. Hadde kommet lenger første gangen enn jeg husket, ferdig med bryllupet nå. Driter en lang mars i rekorder, items og generelt alt som ikke har med selve spillinga å gjøre.

 

Merker også at jeg fortsatt ikke har noen kjærlighet for PS 3-kontrolleren, pinglete sak med håpløs trykkfølsomhet.

 

Det verste er at jeg egentlig syns LPB er et flott spill, til tross for teit sixaxis-gimmick, etter min smak en litt for "løs" kontroller og masete forteller (heldigvis ferdig med å snakke om det meste nå). Ikke at det er noe galt med Stephen Fry, mannen er fantastisk.

Lenke til kommentar

Jeg har alt for mange øøøhh ... "prosjekt" på gang:

 

Amnesia - The Dark Descent 50% ferdig

Bioshock 10% ferdig

Metroid Corruption 90%

Donkey Kong Country Returns 40%

New Super Mario Bros DS 80%

 

Her har jeg kun nevnt de beste som jeg virkelig ønsker å gjennomføre.

 

1. Jeg vil gjennomføre NSMB DS. Straffen er at jeg ikke får starte på noen flere spill før dette er i boks. (Au!)

 

2. Gjennomføre DK CR. Straffen er ingen Wii U før dette er gjennomført. (Føler jeg har fått bra valuta for Wii'en etter denne)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...