Gå til innhold

Er han Norges beste i fotballspill? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teit overskrift. Har dere sett salgstallene til FIFA 11 for Xbox sammenlignet med PS3? Eller PC? Han er best av de med ps3, som spiller fifa, som hadde interesse av/tid til/gadd å ta turen til Oslo for å spille foran 30-40 tilskuere. Og "fotballspill" er vel litt vagt. Inazuma Eleven til DS er også et fotballspill. Er han best i det? Er han best i Football Manager 2011? Er han best i Play For Your Club?

Lenke til kommentar

Les overskriften en gang til Cyberia, de spør om dette er Norges beste, de sier ikke at dette er Norges beste. Det er jo bare surmaget å klage over at gamer ikke tok forbehold om de som er gode møter opp på slike arrangement. Da kan jo jeg klage hver gang Northug vinner siden det ikke er sikkert at verdens egentlige beste hadde tid/giddet å møte opp i OL/VM.... Det at de ikke presiserer hvilket spill det gjelder i overskrifte, kommer vel kanskje av at denne konkurransen har vært annonsert for flere måneder siden nå, og da følgelig hvilke spill det kom til å være konkuranse i. Det er uansett nevnt i ingressen. Skal du være vanskelig så kan du iallefall ta deg bryet med å lese ting først... Gud, hvor du minner meg om naboen min..

 

Edit: Ehem, glemte jo å kommentere det jeg egentlig skulle... Knall arrangement fra gamer, jeg er ikke noe fan av store mengder folk som ser på meg, så jeg holder meg unna slike konkurranser siden jeg får prestasjons angst av det. Gratulerer til alle vinnere og deltakere som nådde så langt! Crysis 2 blir tøft!

Endret av PheIix
Lenke til kommentar
Det er Barnet's hjemmedrakt. De spiller i Coca Cola League 2. De har forøvrig rosa bortedrakter. Useriøse greier.

Nei og nei, her var det mye feil. Bortedrakta er lilla, ligaen heter Npower League Two, og det er ingenting useriøst med denne klubben :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...