Gå til innhold

Nintendo vil ha Wii U online (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt avventende positiv... Dette at det skal være "noe for alle" har vert det som har stått i veien for gode løsninger for Nintendo før. Men jeg tror de har begynt å skjønne at "friend codes" er noe f. knot.

 

Det har vel også vert en del rykter om at de henter inn hjelp og råd utenfra denne gangen, så jeg krysser fingrene for en god løsning. En online konto hadde jo helt klart vert å foretrekke, da kan man sette opp hva slags bruker man er også, og få innhold tilpasset til det. :D

Lenke til kommentar

Jeg kan med hånden på hjerte si at eg aldri har spillt online på Wii i noen særlig grad. testet vel World at War en liten stund, men det var bare helt jalla å spille med wii kontrollene fremfor en skikkelig gamepad.

 

Jeg har heller aldri brydd med om dette Mii systemet, og hvilke venner eg har lagt til. Det blir heller få mtp. dette ubrukelig kode systemet. Online delen på Wii er egentlig en eneste stor vits spør du meg, det eneste positive er at man kan skaffe seg gamle klassikere og slikt :) Men også det er det flere år siden jeg har brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...