Gå til innhold

Foto

Nintendo vil ha Wii U online (WiiU)

3 svar i denne tråden

#1 HelloKjersti

HelloKjersti

Bruker

• Medlemmer
  • 1 784 innlegg
  •   21. mars 2007

Skrevet 24. juni 2011 - 14:15

Mariopappa Miyamoto tenker høyt om nettjenester.

Les hele saken
  • 0
It is a truth universally acknowledged that a zombie in possession of brains must be in want of more brains.

#2 Dipso

Dipso

Bruker

• Medlemmer
  • 1 368 innlegg
  •   20. september 2001

Skrevet 24. juni 2011 - 14:37

Jeg er litt avventende positiv... Dette at det skal være "noe for alle" har vert det som har stått i veien for gode løsninger for Nintendo før. Men jeg tror de har begynt å skjønne at "friend codes" er noe f. knot.

Det har vel også vert en del rykter om at de henter inn hjelp og råd utenfra denne gangen, så jeg krysser fingrene for en god løsning. En online konto hadde jo helt klart vert å foretrekke, da kan man sette opp hva slags bruker man er også, og få innhold tilpasset til det. :D
  • 0

#3 saladin waits for alice

saladin waits for alice

Bruker

• Medlemmer
  • 5 462 innlegg
  •   11. mars 2008

Skrevet 24. juni 2011 - 15:00

Så lenge det ikke er friend code byttings helvete, så kan dette bli bra :D
  • 0
Won't you listen to reason | Will you open your eyes
Its a wonder what you'll find with an open mind | You may be surprised, yeah

#4 Mala

Mala

Bruker

• Medlemmer
  • 37 495 innlegg
  •   24. mai 2002

Skrevet 24. juni 2011 - 19:14

Jeg kan med hånden på hjerte si at eg aldri har spillt online på Wii i noen særlig grad. testet vel World at War en liten stund, men det var bare helt jalla å spille med wii kontrollene fremfor en skikkelig gamepad.

Jeg har heller aldri brydd med om dette Mii systemet, og hvilke venner eg har lagt til. Det blir heller få mtp. dette ubrukelig kode systemet. Online delen på Wii er egentlig en eneste stor vits spør du meg, det eneste positive er at man kan skaffe seg gamle klassikere og slikt :) Men også det er det flere år siden jeg har brukt.
  • 0

Z370 Taichi | Intel i7 8700K | Kraken x62 | 16GB G.Skill 4133mhz | Asus 1080TI | Seasonic Focus + Gold 750W | Samsung 950 Pro M.2 NVMe 256GB | ADATA XPG SX8000 NVMe 512GB | Creative Sound BlasterX AE-5 | ASUS ROG Swift PG278Q

Instagram: Limitedtimestruggle - generelle spillrelaterte posts

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere