Gå til innhold

Test: Sonim XP3300 Force


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes dere tester inn mot feil målgruppe. En snekker e.l. er ikke veldig interresert i veldig stor skjerm, flott kamera og masse underholdning. En slik person vil gjerne bruke telefonen til å ringe og sende sms.

 

Bare min oppfatning av testen, kan hende at dere hadde et formål med dette, men jeg føler at resulatet/karakteren blir berørt av uinterresante ting for målgruppen.

Lenke til kommentar

Syntes dere tester inn mot feil målgruppe. En snekker e.l. er ikke veldig interresert i veldig stor skjerm, flott kamera og masse underholdning. En slik person vil gjerne bruke telefonen til å ringe og sende sms.

 

Bare min oppfatning av testen, kan hende at dere hadde et formål med dette, men jeg føler at resulatet/karakteren blir berørt av uinterresante ting for målgruppen.

Som det står i testen

 

Det er ikke så lett å sette én enkelt karakter på denne telefonen. Den er vanskelig i bruk og er teknologifattig, samtidig som den dyr i forhold til sammenlignbare telefoner. Samtidig er dette den mest solide mobilen du får tak i, og for de som gjerne betaler for den egenskapen og bare skal snakke i telefonen og sende tekstmeldinger kan XP3300 være helt perfekt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...