Gå til innhold

Samsung byr på 3D og lekker design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig, ja. Jeg ser ikke helt for meg at man har de store justeringsmulighetene med denne foten. Høydejustering ser helt utelukket ut. Det samme kan sies om rotering. Tiltfunksjonen er kanskje på plass. For øvrig så ser ikke dette ut som den type skjerm hvor du skrur av foten og henger skjermen på veggen. Dette ser ut som et klassisk tilfelle av design over funksjonalitet. De tynne skjermkantene trekker opp da.

Lenke til kommentar

Sitter selv på en 19" LCD på 1280x1024 på jobben og synes det er helt glimrende pixelstørrelse både til arbeid og bildebehandling - for ikke å nevne spill med anti-aliasing. Dette er den aller første 27" skjermen med 120 hz. Kan godt være den har veldig bra ytelse (sortnivå, ghosting) men det gjenstår å se. Jeg skal uansett ha den i stua, så bra design spiller en rolle! Høydejustering har jeg ikke bruk for, heller ikke å henge den på veggen.

Lenke til kommentar

"The SA950 range has a very slim frame and a metallic stand with a tilt function. The monitor is asymmetric, just like previous Samsung monitors such as the 971P and the frame is curved at the bottom. SA750 is also very slim and has a very small stand with a tilt function. The bezel has also been reduced significantly."

 

Kilde

Lenke til kommentar

Denne fristet veldig, men synes 27" blir i det minste laget når det gjelder TV.

Jaha? Men hva syns du om denne 27" PC skjermen som saken dreier seg om ;)

 

Ellers syns jeg den var meeeget lekker og priset greit også, men aktive 3D briller gidder jeg ikke. Smaks-sak.

Som du kanskje forsto trodde jeg dette var en TV :)

Lenke til kommentar

Designet passet ikke for spillere, tror enten samsung eller artikkelforfatteren har blingset her. Målgruppen kan ikke være spillere.

 

Designet passer ikke for spillere? Kanskje ikke for deg. Smak og behag! Fikk denne skjermen i hus i går til erstatning for min gamle 21" CRT skjerm. Denne skjermen er definitivt for spillere da jeg ikke kan se noen annen skjerm som er bedre enn denne, vel og merke dersom du vil ha litt størrelse på skjermen. Denne skjermen er overlegent det meste annet på hastighet i 120hz. Medfølgende 3d briller som funker out of the box er jo en bonus. Også har den tilnærmet perfekt kalibrerte farger ut fra boksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...