Gå til innhold

Klart for FIFA 12 (3DS, DS, PC, PS3, PSP, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er iallefall en av de som er glade for at de endelig tar seg bryet med å gjøre versjonene like. Jeg har en pc koblet opp mot tv'en i stua og spiller med x-box spakene mine. Sendte faktisk en lang frustrert mail til ea her i fjor hvor jeg sa at de kunne enten gi ut pc versjonen på et senere tidspunkt eller gi f... i å gi den ut i hele tatt om den skulle være halvferdig i forhold til konsoll versjonen. Ga de også beskjed om å avbestille mitt forhåndsbestilte battlefield 3 om det var slik at dette også ble prioritert på konsoll. Fikk svar fra EA at battlefield 3 var laget med fokus på pc og at de skulle videre sende mine "forslag" til utvikler gruppen. Om jeg hadde noe å si i dette, tviler jeg på, men det er jo tydelig at EA hører på kundene sine iallefall :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

EA om dere leser dette. Norske kommentatorer. Er lutalei andy grey og svensker.

Må si meg meget enig, hvor fordømt vanskelig kan det være å legge inn norske stemmer? De har kjørt med svenske stemmer i tillegg til engelske i mange år, nå er det på tide å få lagt inn norske. :mad:

Lenke til kommentar

Bare det ikkje blir brukt noko særlig tid på PC versjonen. Fifa høyrer heime på konsoll.

 

Spiller FIFA på PC koblet opp mot TV og bruker Playstation kontroller, så hva er da forskjellen? Bortsett fra at PC'en klarer å dra 1080p.

Smart det du sier. Jeg gjorde det samme med Mafia II, liker bedre ps3-kontrolleren. Men du må drive og stresse med drivere og sånn før hver oppstart og sånn, derfor er jeg litt skeptisk. Ellers er det jo genialt

Lenke til kommentar

"Skal du heve deg iår, Fernando?" - Si hva dere vil om Fernando Torres, men på Fifa er han hvertfall god, så den passet egentlig ikke. Og nei, jeg er ikke Chelsea eller Liverpool-fan.

 

Norske kommentatorer, ja, den er jeg med på. This is soccer osv. har hatt norske kommentatorer før, og det gikk jo bra. Hvorfor kan ikke da Fifa ha det.. De burde også jobbe litt med rettskrivningen, mange feil på den norske versjonen.

Lenke til kommentar

Blir lei av alle disse Fifa spille. Hvorfor i allverden skal det komme nytt spill hvert år? Synes ikke spillet gjør nok fremskritt. Egentlig synes jeg spillet ikke har utviklet seg nevneværdig siden 2003. Sammenlign 2003 med dagens 11, ikke store forskjellen, t.o.m. ikke grafikken har utviklet seg noe som skal tilvare 9år. 9år i dataverden enorm, men ikke i Fifa serien. Fifa serien er ikke noe annet enn en melku ku for EA, på samme måte som Sims. Hvert år blir vi låvet: nye bevegelserm, bedre fysikk osv osv... høres dette kjent ut?

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar

Bare det ikkje blir brukt noko særlig tid på PC versjonen. Fifa høyrer heime på konsoll.

 

Spiller FIFA på PC koblet opp mot TV og bruker Playstation kontroller, så hva er da forskjellen? Bortsett fra at PC'en klarer å dra 1080p.

Smart det du sier. Jeg gjorde det samme med Mafia II, liker bedre ps3-kontrolleren. Men du må drive og stresse med drivere og sånn før hver oppstart og sånn, derfor er jeg litt skeptisk. Ellers er det jo genialt

 

Bruker PS2 kontroller, aldri trengt å installere noen drivere.

Lenke til kommentar

Bare det ikkje blir brukt noko særlig tid på PC versjonen. Fifa høyrer heime på konsoll.

 

Sier du dette bare for å provosere? I så fall så lykkes du. Det er slettes ikke noe galt med slike spill på PC etter som det er støtte for håndkontrollere i bøtte og spann.

 

Jeg personlig håper du nyter disse spillene på den crappye konsollen din med laber grafikk.

 

Ha ellers en fin dag videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare det ikkje blir brukt noko særlig tid på PC versjonen. Fifa høyrer heime på konsoll.

 

Sier du dette bare for å provosere? I så fall så lykkes du. Det er slettes ikke noe galt med slike spill på PC etter som det er støtte for håndkontrollere i bøtte og spann.

 

Jeg personlig håper du nyter disse spillene på den crappye konsollen din med laber grafikk.

 

Ha ellers en fin dag videre.

 

 

haha, er konsollmann selv men du skal ha creds for det innlegget;)

Lenke til kommentar

"Skal du heve deg iår, Fernando?" - Si hva dere vil om Fernando Torres, men på Fifa er han hvertfall god, så den passet egentlig ikke. Og nei, jeg er ikke Chelsea eller Liverpool-fan.

 

Norske kommentatorer, ja, den er jeg med på. This is soccer osv. har hatt norske kommentatorer før, og det gikk jo bra. Hvorfor kan ikke da Fifa ha det.. De burde også jobbe litt med rettskrivningen, mange feil på den norske versjonen.

 

 

syns de har hundre andre ting å fokusere på en norske kommentatorer, norsk er et ensformig og generelt et dårlig språk , de blir aldri å legge nok penger i det til at det skal høres naturlig å bra ut. da ender de sikkert opp med en a4 microsoft sam stemme som sier det samme hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...