Gå til innhold

– Storspillene har blitt kjedelige (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

– Ja, det er sant at storspillene ikke leverer de mest originale tilskuddene i bransjen. Det begynner å bli slik at hvert spill er litt penere enn det forrige og litt mer realistisk. Når alt kommer til alt synes jeg ikke det er veldig spennende å spille slike spill. Man skal liksom gjøre alle fornøyde med spillene sine, slik at man kan tjene penger. Da tar man ofte med mye fra tidligere spill i en serie, for eksempel. Det nedgraderer kvaliteten på spillene.

 

Kan noen gjøre denne mannen til president? Hvor mange spilldesignere skjønner dette i dag? Eller i all fall vil innrømme det?

 

Gleder meg veldig til dette spillet.

Lenke til kommentar
*snip*

Kan noen gjøre denne mannen til president? Hvor mange spilldesignere skjønner dette i dag? Eller i all fall vil innrømme det?

Gleder meg veldig til dette spillet.

Dette spillet skal jeg definitivt støtte opp om.

Helt enig, er verdt å kjøpe/støtte spillet bare på grunnlag av den quoten han sa der itillegg, men er såklart interessert i spillet selv også da :)

Lenke til kommentar

Når både Ubisoft og Black&White nevnes i samme artikkel så reduseres entusiasmen min betraktelig. Angrer fortsatt på at jeg har B&W! From Dust virket litt interessant til jeg fant ut det skulle vært folk der også. Sikkert derfor det ikke er noe sandbox heller, bare kampanje med masse scripting tenker jeg.

 

Om Ubisoft bare har ett godsakspill i seg i år så håper jeg nok heller på HoMM6!

Lenke til kommentar

Ser veldig spennende ut, og jeg kommer nok til å synke både penger og tenner i dette spillet når det kommer ut - om ikke annet for å støtte opp under ideologiene og tankene denne mannen har rundt spillbransjen i dag, som til tross for en stadig økende befolkning av indie-spill har stått på stedet hvil i en del år nå (hvor mye nytt har egentlig skjedd med tredjepersonssjangeren etter at Gears of War innførte dekningssystemet i 2006?).

 

Vil forresten også legge til at Eric Chahi sto bak adventure-plattformeren Heart of Darkness (1998, PlayStation/PC), for de som måtte være interessert i å vite det :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...