Gå til innhold

Intervju: Final Fantasy XIII-2 (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
– Heilt til slutt, har de tenkt på å lage ei HD-samling av Final Fantasy-spel? Det har blitt ganske populært i det siste der både Sony, Ubisoft og Konami har kasta seg å bølgja.

 

Kitase: – Hehe, vi har ikkje bestemt oss for det enno, men vi har fått med oss at folk har veldig lyst på det, så det er noko vi snakkar om.

 

Remake av Final Fantasy VII alla

som kom, ja takk!!
Lenke til kommentar

Jeg trur ikke dette blir noe for gammle fans.

Minispillene minner meg om( ff x-2)

og det spillet var ikke noe populert for hardcore fansen.

 

Hvorfor ikke bruke de gammle key item side questene.

 

Og når de sier at de ikke gidder og lage noe nytt med tanke på at de har brukt rekord lang tid med og gi ut spill

sier meg at de er lei av og lage spill og bare hiver ut spill som (versus) (14) og (13 - 2) til konsoller

Lenke til kommentar
– Heilt til slutt, har de tenkt på å lage ei HD-samling av Final Fantasy-spel? Det har blitt ganske populært i det siste der både Sony, Ubisoft og Konami har kasta seg å bølgja.

 

Kitase: – Hehe, vi har ikkje bestemt oss for det enno, men vi har fått med oss at folk har veldig lyst på det, så det er noko vi snakkar om.

 

Remake av Final Fantasy VII alla

som kom, ja takk!!

 

Nei takk sier nå jeg. Hadde FFVII kommet i dag ville de fjernet f. eks Don Corneo-sekvensen og blodsporet i Shinra HQ. Dette er kanskje ikke essensielle deler av historien, men det er essensielle deler av etableringen til FFVII-universet. Og jeg tror ingen som spilte spillet i 97 forestilte seg at Cloud hadde den puse-looken han har i dag.

 

Med en eventuell HD-samling av FF-spill er uansett kun X, X-2 og XII som er relevante.

Endret av Merkwürdichliebe
Lenke til kommentar
– Heilt til slutt, har de tenkt på å lage ei HD-samling av Final Fantasy-spel? Det har blitt ganske populært i det siste der både Sony, Ubisoft og Konami har kasta seg å bølgja.

 

Kitase: – Hehe, vi har ikkje bestemt oss for det enno, men vi har fått med oss at folk har veldig lyst på det, så det er noko vi snakkar om.

 

Remake av Final Fantasy VII alla

som kom, ja takk!!

 

Nei takk sier nå jeg. Hadde FFVII kommet i dag ville de fjernet f. eks Don Corneo-sekvensen og blodsporet i Shinra HQ. Dette er kanskje ikke essensielle deler av historien, men det er essensielle deler av etableringen til FFVII-universet. Og jeg tror ingen som spilte spillet i 97 forestilte seg at Cloud hadde den puse-looken han har i dag.

 

Med en eventuell HD-samling av FF-spill er uansett kun X, X-2 og XII som er relevante.

 

Jeg tenkte det samme. De vil ikke gi ut noen Remake for de vet at uansett hva de gir ut vil fansen reagere negativt over 50 % more hate så derfor fortsetter de med disse forskjellige spillene . tester ut hva folk liker i disse nye tidene. kanskje om 5 år vil komme med noe magnificent 10/10. eller de går ned og lager en ff 7 remake ;)

 

Uansett hvor mye jeg hater de nye spillene . Takk Square for at dere lagde de perfekte rpg spillene fra ff 1 til 10 <3

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...