Gå til innhold

Altmuligmaskinen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, batteritid er nesten det eneste som er et problem med en smarttelefon. Sitter og venter på en Samsung Galaxy S2 nå... og jeg vurderer å gå til anskaffelse av et 3500mah batteri på ebay for jeg tviler på Samsungen holder noe særlig lenger enn hva HTC Desire'n min gjør - selv om telefonen er aldri så fantastisk. (Håper jeg tar feil!)

 

Problemet da er størrelsen - dette svære batteriet blir levert med et eget bakdeksel og da ser ikke telefonen så veeeldig fancy ut lenger. Den blir rett og slett feit =) Men jeg syns ikke det er et problem egentlig, så lenge mobilen holder ut dagen med fullt bruk så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

God artikkel!. Som nevnt tidligere er batteritid noe som er blitt nedprioritert mer & mer hele tiden. Utrolig trist, da alle disse "kjekke" funksjonene på mobiler/nettbrett/bærbare spillkonsoller kan nesten ikke utnyttes... På nettbrett har mitt største ankepunkt også vært lagringsplass, siden jeg vil bruke den til video. Mobiler har for liten skjerm... Bare styr og måtte komprimere/konvertere noen få episoder om gangen.. Men nå kommer heldigvis Archos G9 med 250 GB :)

 

Problemet er at folk fortsetter å kjøpe disse produktene med dårlig batteri uten å klage ordentlig, så da blåser jo produsenten i det.

Med all den fremgangen vi har hatt på teknologisk side de siste årene, er det utrolig at de ikke har klart å lage batteri som varer i en uke med heavy bruk...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...