Gå til innhold

Anmeldelse: Alice: Madness Returns (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første spillet står for meg som et av de mest klassiske PC-spill noensinne. Jeg har derimot lest gjennomsnittlige reviews av denne oppfølgeren, og prisen er litt vel stiv. Selv om jeg ikke har store tvil om at jeg kommer til å like spillet så venter jeg på et salg før jeg anskaffer det.

Lenke til kommentar

Har spilt gjennom dette på pc og likte det veldig godt.

 

Alice-konseptet er ganske genialt, og en mørk, voksen setting passer ypperlig. Samtidig har grafikken noe av det beste designet jeg har sett. Utrolig detaljert og variert. Lyden gir en fantastisk stemning og kontrollen er prikkfri. Dessverre blir det mye gjentagelser av samme utfordringer etterhvert, og ganske lite fokus på den temmelig spennende historien. Heldigvis får den herlige grafikken selv den kjedeligste utfordringen til å bli litt underholdende.

 

Jeg ville gitt spillet 7/10, som er en meget bra karakter. Med mer variasjon og fokus på storyen, tror jeg imidlertid at dette kunne blitt et av tidenes beste plattformspill.

 

Uansett lurer jeg veldig på hvorfor EA spiller så kostbar med forfølgeren (som bør spilles først). Man kunne laste det ned windows7 tilpasset utgave på Origin i noen dager, men nå er det borte igjen...

Endret av -kai-
Lenke til kommentar
Denne oppfølgeren starter omtrent umiddelbart etter at det forrige Alice-spillet tok slutt.

 

I det første spillet var Alice barn, i det nye er hu tenåring. Tror nok du feilkalkulerte tiden litt der ;)

Ellers synes jeg spillet er veldig underholdende, og kunstneriskt awesome.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar
Denne oppfølgeren starter omtrent umiddelbart etter at det forrige Alice-spillet tok slutt.

 

I det første spillet var Alice barn, i det nye er hu tenåring. Tror nok du feilkalkulerte tiden litt der ;)

Ellers synes jeg spillet er veldig underholdende, og kunstneriskt awesome.

 

Nei, det er nok du som tar feil her. Alice er tenåring når hun reiser tilbake til Wonderland i det første spillet.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/American_McGee's_Alice

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...