Gå til innhold

Discovery tilbake hos Altibox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før i tida var Discovery en bra kanal. Så ble den splittet opp til diverse temaer som science, history osv. Den generelle Discovery som ofte var/er inkludert i kanalpakker ble en søppelkanal med det bunnskrapet de ikke turte å putte in i betalsjangerene. "Gratis" Discovery er ribbet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig med Simen1 her. Før var dette absolutt min favorittkanal, nå gidder jeg knapt å gå innom den. Jeg ser langt oftere på History/National Georaphic/BBC Knowledge. Discovery er helt ødelagt av disse reality-showene som de prøver å selges på å finne frem til de mest ekstreme/idiotiske personlighetene. Vet ikke om dette er god butikk i USA, men jeg blir i alle fall mektig irritert på alle disse "jeg vet best"-typene som overspiller til de grader. I tillegg er alt så fantastis/stort/utrolig at det nesten ikke er til å tro. En annen ting er at mye av søppelet blir sendt i reprise opp til flere ganger per dag på de andre Discovery-kanalene, så de har også begrenset interesse.

 

Et unntak er Mythbusters, og det er kun pga. programlederne som gjør en god jobb med å balansere mellom show og vitenskap.

 

En annen ting som irriterer meg er at reklamepausene blir stadig lengre på Discovery. Legger spesiellt merke til at de på Mythbusters har begynt å lage det 3. reklameavbrudd ekstremt langt, kun for å komme tilbake med the grand final, høydepunktet de har bygd opp til, og så rulletekst. siste "bolk" av programmet er over på 2-3 minutter. Irriterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tipper at Altibox så hvor viktig Discovery var for selskapet og måtte fire på kravene mot dem.. Men godt å ha kanalen tilbake! :D

 

Eller at Discovery innså at Altibox faktisk mente alvor fra sin side av forhandlingsbordet, og faktisk var beredt til å gå videre uten Discovery.....hvem vet?

 

 

 

Lenke til kommentar
Tipper at Altibox så hvor viktig Discovery var for selskapet og måtte fire på kravene mot dem.. Men godt å ha kanalen tilbake! :D

 

Eller at Discovery innså at Altibox faktisk mente alvor fra sin side av forhandlingsbordet, og faktisk var beredt til å gå videre uten Discovery.....hvem vet?

 

Ikke umulig, etter å ha snakket med litt folk. Så er jeg ikke helt sikker på årsaken allikevel. Men vet at Lyse KS fikk kjenne på kroppen når Discovery forsvant.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...