Gå til innhold

Anmeldelse: Duke Nukem Forever (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var nesten nøyaktig samme opplevelsen jeg hadde. I motsetning til anmelder så spilte jeg DN3D så alt for mye da jeg var yngre så jeg har et veldig sterkt forhold til IPen, men selv om DNF absolutt ikke var BRA, så hadde jeg det faktisk moro med spillet. Og til syvende og sist så er det dét som er viktigst for meg.

 

På en skala fra 1 til 10, slik som her, så kunne jeg selv ikke gitt det noe mer enn 6. Så scoren her på 5/6 virker helt riktig.

Endret av rzr
Lenke til kommentar

Utrulig at dere kan gi det 6 når det åpenbart var eit drittspel. Og tidligare forsvare dåke at 7 er ein veldig god karakter. Som igjen skal bety at dette er eit godt spel. Det er jo langt fra eit godt spel! Møkk. Forresten også ganske rart at det tok så lang tid før anmeldelsen kom ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrulig at dere kan gi det 6 når det åpenbart var eit drittspel. Og tidligare forsvare dåke at 7 er ein veldig god karakter. Som igjen skal bety at dette er eit godt spel. Det er jo langt fra eit godt spel! Møkk. Forresten også ganske rart at det tok så lang tid før anmeldelsen kom ?

Jeg syntes det var et helt greit spill, selv syntes jeg gameplayet var et løft i forhold til de siste cod-spillene

Lenke til kommentar

Utrulig at dere kan gi det 6 når det åpenbart var eit drittspel. Og tidligare forsvare dåke at 7 er ein veldig god karakter. Som igjen skal bety at dette er eit godt spel. Det er jo langt fra eit godt spel! Møkk. Forresten også ganske rart at det tok så lang tid før anmeldelsen kom ?

 

Beklager at det tok tid. Jeg begynte først å teste dette spillet skikkelig på tirsdag i forrige uke (jeg kjøpte det selv og spilte det litt helgen før, men tok ikke på meg anmelderjobben før tirsdag). Jeg fikk heller ikke konsollversjonene før torsdag. På toppen av det hele har jeg vært syk i helgen.

 

Når det gjelder min vurdering av spillet, er det åpenbart at vi er uenige. Jeg mener at det absolutt ikke er et drittspill. Jeg er forberedt på en del sinte kommentarer i denne tråden, fordi det nesten virker som det ikke er lov å like dette spillet, men som jeg skriver i anmeldelsen er det nettopp det jeg gjør. :)

Endret av Joachim_F
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Hadde forsåvidt forventet 5/10, så jeg er ikke så overrasket over at det ble 6.

Synes det meste av det anmelder skriver er greit, men jeg føler at hvor gøy og interessant interaktiviteten er blir overvurdert.

Lenke til kommentar

Utrulig at dere kan gi det 6 når det åpenbart var eit drittspel. Og tidligare forsvare dåke at 7 er ein veldig god karakter. Som igjen skal bety at dette er eit godt spel. Det er jo langt fra eit godt spel! Møkk. Forresten også ganske rart at det tok så lang tid før anmeldelsen kom ?

 

Beklager at det tok tid. Jeg begynte først å teste dette spillet skikkelig på tirsdag i forrige uke (jeg kjøpte det selv og spilte det litt helgen før, men tok ikke på meg anmelderjobben før tirsdag). Jeg fikk heller ikke konsollversjonene før torsdag. På toppen av det hele har jeg vært syk i helgen.

 

Når det gjelder min vurdering av spillet, er det åpenbart at vi er uenige. Jeg mener at det absolutt ikke er et drittspill. Jeg er forberedt på en del sinte kommentarer i denne tråden, fordi det nesten virker som det ikke er lov å like dette spillet, men som jeg skriver i anmeldelsen er det nettopp det jeg gjør. :)

Første eg tenke nå eg så store bannere på siden deres gamer med reklame Duke Nukem Forever var at dere kommer til vente litt med anmedelsen. Men det hadde ikke noe med det å gjøre altså? Forsåvidt enig med karakteren. Sånn går det nå et spill blir begynt på og så pause så avsluttet og så kjøpt opp av et aent firma osv. Jaja husker nå eg var sånn 11-12 år gikk og gleda meg til duke nukem forever og det er 15 år siden sirkus

Lenke til kommentar

Godt å se at en anmelder ikke gjør en A4 anmeldelse men faktisk tar med faktoren...var det gøy?! Jeg er enig med karakteren og vil bare si at det du har gjort her Joachim Froholt er en flott anmeldelse, du har ikke hatt tunnel syn idet du anmelde spillet og har fått en gedigen stor + i min bok over anmeldere jeg mener gjør en skikkelig jobb som spill anmelder.

 

Du vil nok få endel pepper for denne anmeldelsen men det er fra en gruppe som dessverre ikke klarer å se det store bildet, og det er dessverre alt for mange slike som jobber også som anmeldere.....

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Første eg tenke nå eg så store bannere på siden deres gamer med reklame Duke Nukem Forever var at dere kommer til vente litt med anmedelsen. Men det hadde ikke noe med det å gjøre altså?

Vår annonseavdeling er sterkt adskilt fra det redaksjonelle. Selgerne kan ikke påvirke hvordan vi skriver, hva vi mener, eller når vi skriver om det. Det ville vært helt uakseptabelt om det var en kobling mellom det redaksjonelle og det kommersielle på Gamer.no.

Lenke til kommentar

Hmmm... Jeg lurer på om jeg kan overtale f.eks. EA til å betale meg for å slette negative poster om dem. :ph34r:

Neida, men det er kommet beskyldninger om at vi moderatorer er kjøpt og betalt i ren 2010-stil i politikkdelen, så det neste må nesten være at vi blir betalt av spilltjenesten også.

Lenke til kommentar

Endelig en anmeldelse av spillet jeg faktisk er relativt enig i. Selv synes jeg det er gøy, jeg elsker humoren og synes Duke er like konge nå som han var for ørten år siden. Men, som det blir nevnt i artikkelen, det er deler av spillet som ikke er det minste gøy - ala sekvensene i radiostyrt bil. Men dog sine minustrekk, synes jeg spillet er morsomt, og det var akkurat jeg jeg ønska meg. Et morsomt, tankeløst Duke-spill.

 

edit:

Det er forresten veldig morsomt hvordan folk roper KORRUPSJON med en gang de blir overraska over en anmeldelse. Morsomt på en veldig trist måte.

Endret av BTK Nyhus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner det å gå inflasjon i karakterene her også? Verken dette eller Homefront er verdt en femmer.

 

Det var min tanke og. Pc-versjonen fikk karakteren 6, som per definisjon vil si over middels. Hvis dette var over middels, så lurer jeg på hvor i alle dager alle spillene som er under middels gjemmer seg.

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Man må ta det for hva det er, Duke Nukem Forever er et spill jeg koste meg med og jeg fikk den samme gamle godfølelsen jeg fikk tilbake på 90 tallet da jeg spilte Duke Nukem 3D på projektor. Jeg er rimelig sikker på at mange av de som kommer med nedtalende komentarer om DNF aldri spilte DN3D når det kom ut, mange vet rett og slett ikke hva de skal samenligne med, kan ikke samenligne DNF mot dagens moderne FPS spill. Det er rett og slett ikke det publikumet det er rettet mot.

 

Er redd en del her på forumet ikke er gamle nok til å ha spilt DN3D på lan midt på 90 tallet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...