Gå til innhold

Sniktitt: Ridge Racer Unbounded (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir spennende å se hvordan dette blir. Ridge Racer har aldri vært noe for meg. Burnout-spillene er artige, men det finnes så mange gode spill av den sorten nå. FlatOut 2 var derimot et av de mest interessante bilspillene på lenge - men ikke på grunn av ødeleggelse og stunts.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg mener fortsatt FlatOut 1 var det aller beste! Jeg misliker også sterkt at spillet kun kjører 30fps.. men vi får se hvordan dette blir

Lenke til kommentar

Synes det blir helt feil og si at noen deler av Unbounded er tatt av mario kart siden som de fleste vet er det S/S som virkelig gjorde ødeleggelser awesome so to speak,så det burde vel heller stå at det er tatt fra SS istedet.

 

Også synes jeg det blir ganske teit at de gjør en reboot av Ridge racer serien siden RR serien er jo kjent for useriøs drifting.Men kan bli spennende.Bare håper vi får en demo av dette spillet før 2011 er ferdig så vi kan teste det ut.

Lenke til kommentar

Jeg er skeptisk. Jeg ville hatt FlatOut 4 isteden. Men vi får se.

Jeg tenker egentlig det samme! Jeg har all tiltro til Bugbear når det gjelder å lage et veldig bra bilspill (for Flatout:UC er et av de mest spilte spillene på min XBox), men at de skulle lage et nytt spill i en annen serie er jo litt risky + at det nok blir veldig lenge til vi får se et Flatout 4 (kanskje aldri?)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...