Gå til innhold

Konkurranse: Vinn 3D-TV fra LG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Flott premie! Skal bli morsomt å se hvor mange sørgmodige historier folk kommer med denne gangen i håp om å øke vinnersjansene sine.

 

I så tilfelle så vil jeg bare påpeke at selv sitter jeg med en slik en:

BDF61EB7.jpg

Dette som resultat av at jeg har fått dobbeltsidig tarmkreft med påfølgende gruppevoldtekt fra det russiske rugbylandslaget. Derfor bør jeg vinne.

 

Uansett. Lykke til :)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Og hvordan kan konkurransen være over 19. Mai? Den ble jo publisert 18. Juni :p

 

Det betyr at dere har nå nesten et helt år på å svare, så ingen grunn til å forhaste dere. Ta dere god tid til å finne svarene. Vent gjerne til uti neste uke, slik at dere kan stikke innom nærmeste TV-forhandler å få hjelp til svarene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og hvordan kan konkurransen være over 19. Mai? Den ble jo publisert 18. Juni :p

 

Det betyr at dere har nå nesten et helt år på å svare, så ingen grunn til å forhaste dere. Ta dere god tid til å finne svarene. Vent gjerne til uti neste uke, slik at dere kan stikke innom nærmeste TV-forhandler å få hjelp til svarene.

 

Det står at det er søndag 19 mai, vis det da er 2012 så er jo det en lørdag... Men så kan det hende at "Ole Henrik Johansen" har forsovet seg i et par uker. At når han da sto opp så trodde han det var gått 1 dag, men nei det har gått flere uker! Dårlig gjort av redaktørene på hardware å ikke sifra at han har vært borte i et mange uker!

 

EDIT: Kanskje de mente at du må svare til midnatt fra lørdag til søndag? Og at søndag er den slutt. :hmm:

Endret av Curver
Lenke til kommentar

Flott premie! Skal bli morsomt å se hvor mange sørgmodige historier folk kommer med denne gangen i håp om å øke vinnersjansene sine.

 

I så tilfelle så vil jeg bare påpeke at selv sitter jeg med en slik en:

BDF61EB7.jpg

Dette som resultat av at jeg har fått dobbeltsidig tarmkreft med påfølgende gruppevoldtekt fra det russiske rugbylandslaget. Derfor bør jeg vinne.

 

Uansett. Lykke til :)

 

Du er heldig som har TV. + en ganske fantastisk historie! Slutt å klag!

Lenke til kommentar

Hvordan funker Tv lisensen når man vinner en tv?

 

Må man betale lisensen når man har vunnet en tv eller?

Det var et godt poeng. Det tenkte jeg ikke på. Kanskje jeg skulle trekke meg fra konkurransen. Jeg har lovet meg selv at jeg aldri mere skal betale lisens til NRK.

 

Du kan skrive over premien til meg hvis du vinner ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...