Gå til innhold

Sniktitt: Final Fantasy XIII-2 (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg alltid til nye ff spill =) Eneste forskjell fra før og nå er at jeg venter på anmeldelser og brukererfaringer før jeg kjøper! Ingenting tilsier at ikke Square skal kunne lage et kanon ff spill igjen. Derfor gleder jeg meg til dette også! Voiceact og trailer scenene generelt gjorde vondt å se på tho. Gameplay derimot, fintfint! enn så lenge, HAR TRUA!

Lenke til kommentar

Jeg har vært en stor tilhenger av Final Fantasy og har, som mange andre, nr. 7 som høydepunkt. I mine øyne var nr. 9 det siste ordentlige Final Fantasy spillet. Jeg forstår behovet for fornyelse og innovasjon, men Square dro det litt for langt med nr. 13. Jeg var veldig skuffet over det de hadde gjort med måten historen ble fortalt og mange av karakterene manglet den humoren og dybden man tidligere hadde fått. Det er overraskende at Cloud, Tifa og Sephiroth mfl. har mer utstråling og dybde enn de nye karakterene som er betydelig bedre animert, har stemmer og er en del av en større produksjon. Jeg synes at Square må finne tilbake til røttene og finne tilbake til det lille ekstra som gjorde de tidligere Final Fantasy-spillene en fornøyelse å spille. Er mer spent på Versus enn på XIII-2.

Lenke til kommentar

selvom jeg ikke liker allt med de nyeste FF spillene så spiller jeg det nesten bare for å se den forførende grafikken og de utrolige cut-scenene. blir kjøp uansett hvor dårlig gameplayet å storyen er^^ Cutscenes er iallefall noe de kan.

Lenke til kommentar

Supert. Er i Japan om dagen og her er det heldigvis fritt for surmuling fra vestlige fans om FFXIII. Jeg er ikke den eneste her som ser frem til dette, kan jeg trygt slaa fast.

 

Utmerket artikkel som vanlig, Furevik.

 

Er det rart de enda selger dårlige spill :p

Alle kjøper det bare det står Final fantasy.

Fy fy hvor mange ganger skal de drite på ff merket

Lenke til kommentar

Supert. Er i Japan om dagen og her er det heldigvis fritt for surmuling fra vestlige fans om FFXIII. Jeg er ikke den eneste her som ser frem til dette, kan jeg trygt slaa fast.

 

Utmerket artikkel som vanlig, Furevik.

 

Er det rart de enda selger dårlige spill :p

Alle kjøper det bare det står Final fantasy.

Fy fy hvor mange ganger skal de drite på ff merket

 

Smaken er som baken min venn. Synes alle FF er over snittet bra, med noen som utmerker seg mer enn andre, som 7, 9, 10 og 13 for min del. Flott at SE har baller til å endre på FF-formelen for nye installasjoner i serien.

 

Ellers gleder jeg meg veldig til FFXIII-2.

Nå håper jeg SE kan slippe litt mer info om FFversusXIII. Det ser heeeeeelt sykt ut :p

Endret av Olorinmaia
Lenke til kommentar

Supert. Er i Japan om dagen og her er det heldigvis fritt for surmuling fra vestlige fans om FFXIII. Jeg er ikke den eneste her som ser frem til dette, kan jeg trygt slaa fast.

 

Utmerket artikkel som vanlig, Furevik.

 

Folk som ikke liker et spill surmuler? Jeg regner med folk som liker de er ukritsike fanboys da?

 

 

Ellers virker det jo forsåvidt som et skritt i riktig retning for meg, men jeg synes alle FF-spillene jeg har prøvd har i beste fall hvert middelmådiigheter, så jeg er kanskje ikke rette mann å spørre.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg synes mye av det som ble sagt om spillet på E3 hørtes lovende ut, selv om det de faktisk viste fram var nokså meh. Så litt avventende enn så lenge, men ser ikke bortifra at det blir et kjøp etter hvert.

 

Likevel må jeg si at jeg begynner å bli grundlig lei av det glætte, perfekte, sjelløse designet til Nomura, og Toriyama sine forvirrende, overkompliserte og usammenhengende historier. Etterlyser et litt mer inspirerende design og en historie med et klarere fokus(no pun intended).

Lenke til kommentar

Supert. Er i Japan om dagen og her er det heldigvis fritt for surmuling fra vestlige fans om FFXIII. Jeg er ikke den eneste her som ser frem til dette, kan jeg trygt slaa fast.

 

Utmerket artikkel som vanlig, Furevik.

 

Er det rart de enda selger dårlige spill :p

Alle kjøper det bare det står Final fantasy.

Fy fy hvor mange ganger skal de drite på ff merket

 

Smaken er som baken min venn. Synes alle FF er over snittet bra, med noen som utmerker seg mer enn andre, som 7, 9, 10 og 13 for min del. Flott at SE har baller til å endre på FF-formelen for nye installasjoner i serien.

 

Ellers gleder jeg meg veldig til FFXIII-2.

Nå håper jeg SE kan slippe litt mer info om FFversusXIII. Det ser heeeeeelt sykt ut :p

 

Ok ok jeg skal ikke vere nerd rage, men det hadde lettet mitt hjerte og andre fans hjerter visst de ivertfall kunne byttet navn på de nye ff spillene og ikke kalle dem Final fantasy .

Og hvorfor er det ingen som bringer fram (if it isnt broken dont fix it) ff 4,6,7,8,9,10 var veldig bra . Hvorfor lage 13 med naruto klisjeer og action all the way .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...