Gå til innhold

Sniktitt: BioShock Infinite (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, Bioshock 2 var kjedelig i mine øyne, ikke noe spesielt engasjerende og ikke minst det fikk meg ikke til å ønske å utforske byen grundigere.

 

Personlig elsket jeg System Shock 1 (og til en viss grad 2ern) pga settingen og at du hadde følelsen av at du kunne bidra med noe der om du var kjapp nok. En del utforskning og man fant også ut hvordan ting hadde utviklet seg i spillene.

 

Historiefortellingen må fokuseres på, selv om spillet til en viss grad er fps aktig.

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk at Bioshock 2 var meget bra jeg. Rapture var riktignok ikke like spennende i 2'ern, men jeg synes alikevel at historien og gameplayet var underholdende. Minerva's Den var strålende, og etter min mening på nivå med 1'ern.

 

Nå er jeg imidlertid klar til å legge Rapture bak meg. Bioshock Infinite ser ut til å være akkurat det serien trenger. :)

Lenke til kommentar

Hadde System Shock 2 vært på gog så hadde jeg bare linket til den uten kommentarer. :)

 

Synes Bioshock 2 var litt nedtur etter eneren, så får se hvordan treeren blir. Regner med frekkasen blir verdt å spille da, sålenge det ikke blir altfor mye action-fps.

 

 

Edit: Satser på mer godsakmusikk da, som i de foregående.

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Ingen tvil om at dette spillet blir noe for seg selv ,og noe verdt å bruke manfoldige timer på. Bare ser introen på traileren over og over igjen, stemme skuepillet og stemmningen i den situasjonen er så fantastisk bra at man får gåsehud :=) spilte nylig igjennom bioshock 1 for 3 gang, elsker sjarmen serien har og stedene de plasserer deg for maksimum spill opplevelse

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
"Jeg drister meg til å sette en tikroning på at dette overgår originalen, og hvis jeg har rett blir dette uforglemmelig!"

 

Det håper jeg da for Orginalen ble jeg veldig fort lei av pga repitering og veldig Doom likt brett design. Men dette Ser mye bedre ut.

 

kjøpte Bioshock 2 på tilbud, her holdt det med 20 min testing. Spesielt Animasjonene og plastikk grafikken er veldig plagsom. Ser ut som Animasjoneen er bedre her samt at de nå har gått rundt grafikk problemet (med at det ser ut som plast) ved å lage en litt mer tegnefilm look på karakterene, lurt.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...