Gå til innhold

Konkurranse: Vinn en Samsung Galaxy S II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Værsåsnill la meg vinne denne gangen :D Har bare 2000kr og skal kjøpe meg en Huawei U8800 på Tirsdag. Men hadde vært ekstremt fint hvis dere kunne ha spart meg for de 2000 kronene. Har et ganske så stramt budsjett.

 

"Jeg har ingen penger jeg, og større kropp, og mindre klær. Så det er verre for meg enn for deg."

 

 

veslefrikk_bilde3.jpg

 

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Hah, min 2 år gamle iPhone 3G falt 4-5 m i sin død for 5 uker siden, må nå bruke en SE K850i som skrur seg av når det passer den (ca vert tiende minutt) og hvor vibrasjonen ikke virker. Har planlagt å skaffe meg ny, og det er selfølgelig SGSII som frister mest, men har desverre absolutt ingenting å kjøpe tlf for, så siden jeg sannsynligvis ikke vinner her heller, så får jeg bare fortsette å bruke den... Gratulere på forhånd til den som vinner.

Lenke til kommentar

k850i er jo en god telefon, min slår seg ikke av, men hadde problemer med touch knappene. send den en tur på rep via reklamasjon, funka for meg, den telefonen lever enda!

 

og ikke mist en xperia x10i mini ut av vinduet fra 3. etasje. stod ut vinduet med den for å få wifi signal, så kom noen å skremte meg bak så jeg glapp den. merkelig nok lever den enda. men jeg vil ha ny telefon! :tease:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...