Gå til innhold

Reisebrev: E3 2011, dag 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All grunn til å være fornøyd med egen innsats karer, har kost meg med reisebrev, artikler og bilder. Job well done!

 

Gleder meg til å høre mer om det dere ikke har skrevet om så langt, tenker da spesielt på BF3, men også andre titler som jeg ikke kommer på akkurat nå, men som jeg vet jeg har lett etter på siden deres. Kos dere i statene!

Lenke til kommentar

Begynner å bli litt lei av desse einsformige reisebreva, dei dreier seg jo stort sett om kor utrulige slitne dåke er, og kva junk dåke åt til frokost. Ser du sammenhengen der?

 

Absurd nok så er det også en korrelasjon mellom å gå mangfoldige kilometer, stå opp klokka seks om morgenen og jobbe i tolv timer og det å være sliten etterpå.

Lenke til kommentar

Godt mulig, men kanskje ei litt positiv formulering neste gong? Rekner vel egentlig med at dere har det vannvittig gøy, sjølv om det ikkje alltid er lika lett å oppfatte det slik. Og skjønner at dette er ein "uproff" og personlig kanal, men er like fullt på framsida av gamer.no

Lenke til kommentar

Har bevisst ikke lest de første tre dagene av dette reisebrevet, og nå, etter å ha lest dette, skjønner jeg hvorfor. Det er kjedelig og dårlig skrevet. Føler jeg blir pinlig berørt, på vegne av alle de som faktisk kan skrive lesbare tekster. Meg selv ikke nødvendigvis inkludert.

 

At dette ligger på forsiden av et forholdsvis seriøst og respektert nettsted er uforståelig. Egentlig hører dette hjemme på en glemt blogg som ingen har hørt om, og som bare kommenteres av forfatterens nære familie.

 

Det skrives innledningsvis at reisen har vært uhyre slitsom, men også morsom. Hva som har vært morsomt, kan man bare spekulere i, for teksten preges av negativitet. Ved én anledning nevnes det at et par spill-trailere var gode, men ellers er det bare negativitet. Noe er trolig ironi, eller til og med sarkasme, men det hjelper så lite.

 

Vel vel, får sjekke hva IGN har å rapportere fra E3!

Lenke til kommentar

avlvl: Må huske på at de fleste av intervjuene og sniktitter/inntrykk av spill derfra blir skrevet/publisert etter at de har kommet vel hjem. Ellers er jeg enig med Villanden, må ikke bli helt fanatisk her. Husker godt når de begynte med disse reisebrevene. Syntes det var herlig jordnær, absurd og lettleste greier. Får inntrykk av at journalistene får lettet på trykket av å skrive disse, det gjør meg ingenting. Bare kult det. :)

 

Og som du selv skriver så er vi heller ikke bundet til å kun lese på gamer.no..

Lenke til kommentar

Har bevisst ikke lest de første tre dagene av dette reisebrevet, og nå, etter å ha lest dette, skjønner jeg hvorfor. Det er kjedelig og dårlig skrevet. Føler jeg blir pinlig berørt, på vegne av alle de som faktisk kan skrive lesbare tekster. Meg selv ikke nødvendigvis inkludert.

 

Er vel ikke overraskende at en menneskelig prototyp av samme variant og kvaliteter som vår tykkfalne venn med fletten ikke skulle finne det for godt å like Lasses reisebrev. Har du ikke en anime-samling av wallscrolls å sortere, eller noe?

Endret av Boheme Netter
Lenke til kommentar

Er vel ikke overraskende at en menneskelig prototyp av samme variant og kvaliteter som vår tykkfalne venn med fletten ikke skulle finne det for godt å like Lasses reisebrev. Har du ikke en anime-samling av wallscrolls å sortere, eller noe?

 

LOL JA jeg er sikker på at det faktisk ER han med fletten:) kan sende over litt Bacon mens du sorterer:) ellers gutter, fortsett med det dere gjør, jeg digger det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...