Gå til innhold

En klassiker er født på ny


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste problemene jeg har hatt med mine mx518 er at venstre museknapp gikk i stykker på den første. Slutta å reagere. Prøvde å åpne og reparere selv, men endte med å fucke den opp mer. :p

Dette var når den var helt ny så det var sikkert bare en barnesykdom.

Klarte også å få kabelbrudd på en, men det var etter heftig misbruk. Nesten forundra over at den holdt så lenge.

Lenke til kommentar

laser er ikke bedre en optisk... laser er raskere (kan ha høyere dpi) men optisk har mye bedre nøyaktighet (selv om det knapt merkes fordi laser er langt fra dårlig, men det er nok enda en stund opp skal jeg si deg)

gleder meg... sitter med en g500 nå og jeg må si, det er noe som ikke stemmer! jeg syns den ikke optimalisert for noen grep...

jeg har ønsket meg en mx518 med funksjonene til g500, men dette skal nok gå bra det også ;)

 

g500 er også mye høyere en mx518 (fysisk)

Endret av sindre94
Lenke til kommentar

Hva er dette for nymotens greier?!

 

Bruker selv en mx510. Har vært i mer eller mindre daglig bruk siden den først kom på markedet. Mistet i gulvet utallige ganger. Når den til slutt begynte å fuske, var det slitasjebrudd i ledningen. Litt klipping og teiping senere.... god som ny :)

 

Oldskewl!

Lenke til kommentar

Deilig mus, men har liksom aldri blitt helt vandt med den når jeg har prøvd den i perioder. Selv bruker jeg en annen old schooler, MS IntelliMouse 3.0, også optisk og god som gull. Flasser og godt inngnidd, men treffer bra i Quake for å si det slik :)

Lenke til kommentar

Teori og praksis vil jeg nå si, Concker. De aller fleste gamingmusene vil ikke sette noen stopper for deg når det gjelder aim om du er vant med den, og den ikke er direkte dårlig. Jeg tror ikke det har noe særlig å si om du har X antall tusin DPI. På papiret er en høy DPI-mus bedre, men i praksis ikke så mye å si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Høyere dpi. Ja man trenger å bevege musen litt mindre men det er ett helsike å venne seg til det.

 

Klarer meg med min MX518 helt fint.

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Nice!!! Er litt lei av MX518 looket og dette er midt i blinken for å få en mus som "matcher" tastatur og alt :)

 

Jeg kjøpte MX518 når den kom ut, og jeg var med en gang forelsket i den. Deiligste musa du får :dribble: :!:

Siden har jeg hatt G5 og G5 "2007 edition", men har gått tilbake til MX518 når jeg trengte ny mus igjen, for man trenger ikke noen bedre mus enn det :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...