Gå til innhold

Microsoft med eget nettbrett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holde en lav profil? Hva er poenget da? Enten må de lage et solid produkt og virkelig lansere det slik at flest mulig inser at dette er noe de "må ha", eller så kan de bare la være. Jeg syntes det har vært mange halvhjertete forsøk fra Microsoft de siste årene, og er ikke spesielt overrasket over at disse produktene har floppet.

Lenke til kommentar

De burde peise på med å gi bort et nettbrett til alle som kjøper ultimate 64 versjonen til win 8. På den måten vil mange få prøve det "første" rene nettbrett, og produktet få grobunn :p De fleste bruker jo windows uansett, iallefall de som bare surfer på nett, epost o.l, ergo det et nettbrett er skapt for! :D

Lenke til kommentar

Blåskjerm og MS kvalitet kommer til nettbrettene :D

Men men, skulle jeg ha hatt ett nettbrett så måtte det blitt med noe Linux ala Android.

 

Uansett, ett skikkelig UI må de få til, dessverre er det her Windows går i fallgruver.

Ser pene ut med animasjoner osv, men praktisk bruk blir det tungvindt.

Lenke til kommentar

Blåskjerm og MS kvalitet kommer til nettbrettene :D

Men men, skulle jeg ha hatt ett nettbrett så måtte det blitt med noe Linux ala Android.

 

Uansett, ett skikkelig UI må de få til, dessverre er det her Windows går i fallgruver.

Ser pene ut med animasjoner osv, men praktisk bruk blir det tungvindt.

 

Synd å høre at du hadde en dårlig opplevelse med Windows 3.11

Lenke til kommentar

Det kan være sant at Microsoft gjør mange halvhjertede forsøk, samtidig vil eg påstå at de siste årene har de også gjort mye riktig!

 

Føler meg litt unormalt positiv nå, det har vært mange gode idéer, noen med dårlig gjennomføring og dårlig markedsføring, men ellers god.

 

Zune som omtales som en fiasko er jo egentlig et veldig godt konsept, vi kunne sikkert hatt en annet forhold til det om det faktisk ble lansert i Norge.

Xbox Live er et bra konsept. Live Messenger har blitt bedre på noen områder (dårligere på andre). Win 7. Starten på Win 8 virker svært spennende.

Windows Phone selger ikke så bra, enda, men det er et veldig godt mobilt OS.

Microsoft Essentials antivirus er blant de beste gratisantivirusene. Courier-prosjektet ble avsluttet, men det er kanskje samme folk som jobber med en evt. tablet til Win8?

 

På tross av dårlig gjennomføring på mange konsept, føler eg at det kommer mye innovasjon fra Redmond.

Lenke til kommentar

Vil gjerne se en Nokia pad med meeGo. Det ville vært show det. Men en stor fare for usexy Windows i alle fremtidige Nokia produkter og ikke bare mobiler. Ipad har for stort forsprang. Det er og den eneste paden som er vært å kjøpe, Galaxy og Flyer er eneste store utfordrere og er dessverre ikke attraktive nok.

Endret av Abnormalbean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...