Gå til innhold

Corsair tilbakekaller ny SSD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crucial m4 :love:

Bra å se at Corsair fikser opp, det står i tråd med deres renommé.

Hadde vært interessant å visst hvem som fant ut av dette, hvordan, og hvor lenge de har vært klar over problemet, hvor lenge de har annerkjent det, testet for det osv. Det virker som alle produsentene kom med pressemelding på samme tidspunkt.


Lurer på hvor mange % av de som har diskene som ender opp med å få dem erstattet. Nå som selv Ola Nordman så smått har kastet seg på SSD bølgen regner jeg med det blir enda vanskeligere å spre informasjonen. Det vil vel også vise seg hvilke nettbutikker som får sendt informasjon til de aktuelle kjøperene. Skulle tro de hadde avtaler som bandt dem til å gjøre nettop det.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

De av dere med OS på disken, hva score gir windows på corsairen? hvis den fungerer optimalt bør den være 7.9

Dere kan også prøve å teste den med AS SSD, resultatet av min disk kan ses i vedlegget.

http://www.alex-is.de/PHP/fusion/downloads.php?cat_id=4

 

Jeg har forresten også disken, men jeg ville testen den før installasjon og resultatet var ikke som forventet, så disken vil bli returnert.

post-42824-0-55417300-1307652512_thumb.png

Endret av eggi
Lenke til kommentar

Nå synes jeg Corsair bør ta seg litt sammen. Jeg har en Force SSD fra en generasjon eller to tilbake, og der var det også kluss med en hel batch (vilkårlig omstart -> finner ikke systemdisk ved boot -> funker igjen om litt). Det løste seg langt om lenge med en firmware-oppdatering, men dette kan kanskje tyde på at de kunne testet hardere før lansering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...