Gå til innhold

Mirror's Edge 2 er ikke skrinlagt (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen spill som er sammenlignbart med Mirror's Egde. Det var et herlig spill og opplevelse. Jeg husker jeg nesten ikke klarte å tro på at det var gameplay vi så nå den første videoen kom ut. Hadde vært diggbart med en oppfølger! :D

Lenke til kommentar

Enig. Jeg fikk ikke en spesielt bra flyt i min første playthrough, noe som for min del forutsetter at man kjenner de lineære brettene godt. Historien til hovedkarakteren var heller ikke kremen på kakaoen for å si det sånn, men heller selve historien til byen og undergrunnen man er en del av.

 

Noe som også trakk litt ned var at det til tider ikke var tid eller trygt å stoppe opp og utforske og beundre omgivelsene. Altså ikke skyskraperlandskapet, men f.eks. metroen og kjøpesenteret.

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

Det kom til PC to måneder etter.

Ikke bare kom det til PC to måneder etter, PC-versjon var et helt annet spill. Jeg fullførte spillet først på PS3, før jeg kjøpte PC-versjonen. Det å styre med mus og tastatur ga en helt annen realisme (noe som var fokus i spillet), grafikk og fysikk. Spillet ble mye mer hektisk, kontrollene ble tusen ganger mer presise, og det føltes faktisk ut som man drev med parkour.

 

Mirrors Edge 2 blir ihvertfall et må-ha spill på PC.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Det kom til PC to måneder etter.

Ikke bare kom det til PC to måneder etter, PC-versjon var et helt annet spill. Jeg fullførte spillet først på PS3, før jeg kjøpte PC-versjonen. Det å styre med mus og tastatur ga en helt annen realisme (noe som var fokus i spillet), grafikk og fysikk. Spillet ble mye mer hektisk, kontrollene ble tusen ganger mer presise, og det føltes faktisk ut som man drev med parkour.

 

Mirrors Edge 2 blir ihvertfall et må-ha spill på PC.

Tja, det kommer an på hvor kompetent man er med kontrollen man bruker tror jeg. Mus vil selvsagt være mer nøyaktig, men jeg koste meg stort sett med å fullføre time-trials etc på konsoll.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte og prøvde spillet, men min PC takla det ikke, selv på de laveste instillingene. Var noe helt korka med grafikken som gjorde at hele spillet lugga under action-scenene. Da folk fulgte etter meg, da glass ble knust osv. Og jeg sitter på en i7 920, 6gb ram, hd4870 1gb... Trist, fordi spillet ser meget bra ut! (ps. win7 og alt av oppdaterte drivere)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...