Gå til innhold

Wii U tok E3 med storm (3DS, DS, DSi, Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan det påstås at de tok knockout på Sony og MS med det der?

En konsoll mange kritiserer navnet på?

En konsoll folk hadde problemer med å skjønne om det gjaldt tilleggsutstyr på wii eller en ny konsoll?

 

De viste svært lite om bruk av konsollen.

De ga ingen datoer utover et spill og en 2012 lansering av wii u, ingen detaljer om selve konsollen og funksjonene.

 

Hva presenterte de? Jo de viste allerede bekreftede spill, et fåtall nye, noen løfter, og en kontroller uten å vise mye "hvordan og hvorfor".

 

Bare en person kan bruke en slik kontroller per konsoll, og den fungerer bare i samme rommet som wii u?

 

Og så viste de target renders på hvordan grafikken kan se ut på et wii u spill.

 

Konsollen er lovende om de får third party med seg, men det ser ikke ut som om Nintendo selv engang kan vise til funksjonalitet så tidlig i stadiet.

 

Konsollen får følgende kallenavn av en del: Wii Underwhelming :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes også at det er å overdrive å skrive at Nintendo "tok E3 med storm". MEN siden konferansen har jeg lest en rekke previews av konsollen, og samtlige er ekstremt positive til både konsollen og kontrolleren, så det gjør at jeg også blir litt mer positiv. La oss håpe vi får mer informasjon når Nintendo igjen skal snakke med pressen om 45 minutter!

Lenke til kommentar

En konsoll mange kritiserer navnet på?

Litt småteit, men vi ble da vant til wii, og det hadde mye mer kritikk...

En konsoll folk hadde problemer med å skjønne om det gjaldt tilleggsutstyr på wii eller en ny konsoll?

De fleste som faktisk fulgte med, skjønte det, mange som bare skumma igjennom video eller ikke hørte hva som ble sagt kom med antakelser og påstander, kontroller og konsoll ble mange ganger referert til separat.

De viste svært lite om bruk av konsollen.

De ga ingen datoer utover et spill og en 2012 lansering av wii u, ingen detaljer om selve konsollen og funksjonene.

Dette er veldig typisk nintendo, de spiller alltid med kortene tett til brystet og fokuserer på opplevelsen.

 

Hva presenterte de? Jo de viste allerede bekreftede spill, et fåtall nye, noen løfter, og en kontroller uten å vise mye "hvordan og hvorfor".

Første E3 vi fikk se Wii'en var helt likt.

Bare en person kan bruke en slik kontroller per konsoll, og den fungerer bare i samme rommet som wii u?

Kan se sånn ut, og det er litt skuffende om det ikke er mulig med to, men mest sannsynlig er dette en begrensing som ligger i det å streame hdvideo trådløst i sanntid til den.

 

Og så viste de target renders på hvordan grafikken kan se ut på et wii u spill.

Zelda video'en er i realtime, du kan justere kamera og lyssetting i demoen på showfloor.

 

Konsollen er lovende om de får third party med seg, men det ser ikke ut som om Nintendo selv engang kan vise til funksjonalitet så tidlig i stadiet.

 

Konsollen får følgende kallenavn av en del: Wii Underwhelming :p

 

Vel, deg om det. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hah... skjønner ikke denne glorifiseringen av Nintendo. De viste kun Wii U som var av virkelig interesse. En ny og kraftigere konsoll er under middels interessant når de ikke har et fordømt spill å vise til som kan dra nytte av dette på en ordentlig måte. Denne håndkontrollskjermen er jo bare nok en "ting" i Nintendo sitt enorme arsenal. Gadgets er fint og ubrukelig, jadda. Som helhetlig underholdningsmedie er Nintendo milevis bak Sony. Samtidig som jeg lett kan se Vita og U som samme gadget har jo Sony samtidig spill som faktisk har et stort potensiale.

 

Personlig har jeg Nintendo kun for to ting; Mario og Zelda - for nostalgiens skyld. Vil aldri i verden være interessert i å spille dem med en diger iPad-ting i hånda. Jeg er fullt klar over at den sikkert kommer til å selge godt. Men den er ikke så sabla fantastisk...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan kan det påstås at de tok knockout på Sony og MS med det der?

En konsoll mange kritiserer navnet på?

En konsoll folk hadde problemer med å skjønne om det gjaldt tilleggsutstyr på wii eller en ny konsoll?

 

De viste svært lite om bruk av konsollen.

De ga ingen datoer utover et spill og en 2012 lansering av wii u, ingen detaljer om selve konsollen og funksjonene.

 

Hva presenterte de? Jo de viste allerede bekreftede spill, et fåtall nye, noen løfter, og en kontroller uten å vise mye "hvordan og hvorfor".

 

Bare en person kan bruke en slik kontroller per konsoll, og den fungerer bare i samme rommet som wii u?

 

Og så viste de target renders på hvordan grafikken kan se ut på et wii u spill.

 

Konsollen er lqovende om de får third party med seg, men det ser ikke ut som om Nintendo selv engang kan vise til funksjonalitet så tidlig i stadiet.

 

Konsollen får følgende kallenavn av en del: Wii Underwhelming :p

Noen ser bare hullet, og ikke smulteringen.

Lenke til kommentar

det var vel ikke så vanskelig å slå knockout på sony og ms de har jo noen skikkelig kjipe konsoller :) og ingen store nyheter, dette blir den beste og mest innovative konsollen uansett, de eventuelle nye konsollene fra konkurrentene vil jo bare få litt oppgradert maskinvare slik at de kommer opp på pc-nivå igjen

Lenke til kommentar

Enig i at Nintendo hadde det beste "showet", men knockout, nei langt ifra.

 

Jeg syntes at Sony overbeviste stort med Playstation Vita! (Men navnet var kanskje ikke så fengende!) Prisen spillene og ikke minst hvor begeistret 3.parts utviklerne. Microsoft sitt show husker jeg nesten ikke, eller jo GOW3 så rått ut.

Lenke til kommentar

Det vil nok friste med en Wii U for mange, ikke bare får en tilgang til alt som Nintendo har av spill men om 3rd parts utviklere holder ord og det vil bli mye spill fra dem fremover så vil Wii U bli ikke bare en maskin foreldre med tanke på sine barn vil kjøpe men også en maskin dem selv vil få et stort utvalg av spill til.

 

Og det at en kan spille på tv i et sekund for å skifte over til kontrollen når nyhetene eller fotball kampen starter vil gjøre mange foreldre og ikke minst barn veeeeldig fornøyde.

 

Viktigste for meg som ikke er en hardbarka Nintendo fan er at 3rd parts utviklere regelrett kaster seg over Wii U, da vil nerden i meg skrike at jeg bare MÅ ha en slik pga den nye kontrollen. Med en slik kontroller så er det mange artige muligheter, jeg ser for meg at Wii U kan få det første skikkelige mmo spillet mye pga denne kontrolleren fks....

 

Det som blir spennende å se nå er hvor kraftig denne maskinen er, den burde klare minimum samme grafikk som X360 og PS3 og gjerne endel hakk bedre. La oss si maskinen klarer enda mer en dagens konsoller og den kommer i 2012...PS3 og X360 kan drøye så lenge som 2013-2015 i verste fall.

 

Hvor mange hopper da over til Nintendo for å oppleve den heftigste grafikken i dagens spill må en tro? For å si det slik...det er noe jeg aldri hadde tenkt eller trodd for bare noen timer siden.....skal Nintendo bli kongen (igjen)? Om ikke lenger en til neste generasjon Playstation og Xbox...men endog... o.O

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...