Gå til innhold

Sonys mange overraskelser (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uhm, først:

 

Sonys mange overraskelser

 

Den japanske giganten gjorde en god figur under sin E3-pressekonferanse.

 

 

Etter fakta derimot så:

 

 

Det er likevel ikke til å stikke under stol at heller ikke Sony hadde noen virkelig store overraskelser på lur. Ingen ordentlig hissige spillannonseringer, ingen virkelgi saftig informasjon om kommende storspill og informasjonen om PlayStation Vita har allerede ligget på Internett en god stund. Det er mulig at stadige lekkasjer har gjort pressekonferanser mindre spennende med årene, men det er vanskelig å bli fra seg av begeistring også av Sonys presentasjon, selv om den var fyldig.

 

 

Så overskriften "Sonys mange overraskelser" kan vel vanskelig har vært mer misvisende?

Lenke til kommentar

Uhm, først:

 

Sonys mange overraskelser

 

Den japanske giganten gjorde en god figur under sin E3-pressekonferanse.

 

 

Etter fakta derimot så:

 

 

Det er likevel ikke til å stikke under stol at heller ikke Sony hadde noen virkelig store overraskelser på lur. Ingen ordentlig hissige spillannonseringer, ingen virkelgi saftig informasjon om kommende storspill og informasjonen om PlayStation Vita har allerede ligget på Internett en god stund. Det er mulig at stadige lekkasjer har gjort pressekonferanser mindre spennende med årene, men det er vanskelig å bli fra seg av begeistring også av Sonys presentasjon, selv om den var fyldig.

 

 

Så overskriften "Sonys mange overraskelser" kan vel vanskelig har vært mer misvisende?

 

:thumbup: Ikke ofte vi er enige, men her har du helt rett. Var en bra konferanse likevel dog.

Lenke til kommentar

Den største overraskelsen er vel at Sony ikke har folk som kan valutakonvertering.

Jeg ble veldig interessert i NGP eller PSVita under pressekonferansen, men når prisen dukket opp og nok en gang blir vi europeere fucka(i mangel på et annet passende ord)

 

At vi skal bli nødt til å betale 1000kr mer enn amerikanerne er helt utrolig, Det kan da ikke finnes noen grunn til at den europeiske versjonen er dyrere.

 

1$ != 1€

 

Jeg har veldig lyst på en, men tror ikke jeg vil støtte Sony hvis de skal holde på sånn.

Lenke til kommentar

Den største overraskelsen er vel at Sony ikke har folk som kan valutakonvertering.

Jeg ble veldig interessert i NGP eller PSVita under pressekonferansen, men når prisen dukket opp og nok en gang blir vi europeere fucka(i mangel på et annet passende ord)

 

At vi skal bli nødt til å betale 1000kr mer enn amerikanerne er helt utrolig, Det kan da ikke finnes noen grunn til at den europeiske versjonen er dyrere.

 

1$ != 1€

 

Jeg har veldig lyst på en, men tror ikke jeg vil støtte Sony hvis de skal holde på sånn.

 

Importer?

 

Og det at du ikke vil kjøpe en Vita fordi Sony kjører med forskjellige valuter? Den koster ikke mer enn en 3DS, noe som ingen hadde forventet. Alle konsoller er billigere i f.eks. USA enn det det er her.

 

Nei, slutt å klag og importer en Vita fra videogamesplus.ca til 1400,-

Endret av Shifty
Lenke til kommentar

Den største overraskelsen er vel at Sony ikke har folk som kan valutakonvertering.

Jeg ble veldig interessert i NGP eller PSVita under pressekonferansen, men når prisen dukket opp og nok en gang blir vi europeere fucka(i mangel på et annet passende ord)

 

At vi skal bli nødt til å betale 1000kr mer enn amerikanerne er helt utrolig, Det kan da ikke finnes noen grunn til at den europeiske versjonen er dyrere.

 

1$ != 1€

 

Jeg har veldig lyst på en, men tror ikke jeg vil støtte Sony hvis de skal holde på sånn.

 

Importer?

 

Og det at du ikke vil kjøpe en Vita fordi Sony kjører med forskjellige valuter? Den koster ikke mer enn en 3DS, noe som ingen hadde forventet. Alle konsoller er billigere i f.eks. USA enn det det er her.

 

Nei, slutt å klag og importer en Vita fra videogamesplus.ca til 1400,-

 

Vel, det er alltids muligheten til å importere, men ser ikke at det blir mye å spare på det med moms og tollavgift. Prisen generelt er overraskende lav, men skjønner fortsatt ikke at vi skal godta å betale mye mer enn amerikanerne. Den dyreste versjonen koster $299, og €299 som i dollar blir $440. Å betale $140 mer bare fordi vi bor i Europa er uakseptabelt imo.

Lenke til kommentar

Den største overraskelsen er vel at Sony ikke har folk som kan valutakonvertering.

Jeg ble veldig interessert i NGP eller PSVita under pressekonferansen, men når prisen dukket opp og nok en gang blir vi europeere fucka(i mangel på et annet passende ord)

 

At vi skal bli nødt til å betale 1000kr mer enn amerikanerne er helt utrolig, Det kan da ikke finnes noen grunn til at den europeiske versjonen er dyrere.

 

1$ != 1€

 

Jeg har veldig lyst på en, men tror ikke jeg vil støtte Sony hvis de skal holde på sånn.

 

Importer?

 

Og det at du ikke vil kjøpe en Vita fordi Sony kjører med forskjellige valuter? Den koster ikke mer enn en 3DS, noe som ingen hadde forventet. Alle konsoller er billigere i f.eks. USA enn det det er her.

 

Nei, slutt å klag og importer en Vita fra videogamesplus.ca til 1400,-

 

Vel, det er alltids muligheten til å importere, men ser ikke at det blir mye å spare på det med moms og tollavgift. Prisen generelt er overraskende lav, men skjønner fortsatt ikke at vi skal godta å betale mye mer enn amerikanerne. Den dyreste versjonen koster $299, og €299 som i dollar blir $440. Å betale $140 mer bare fordi vi bor i Europa er uakseptabelt imo.

 

VGA+. Har aldri måtte betale noe annet enn for det jeg kjøpte + frakt. Har kjøpt alt fra en PS3 til en Wii derfra.

 

Uansett, det er opp til deg, selvfølgelig. 1400,- (pluss frakt på en hundrings) fra VGP, 2500,- eller hva det blir her, eller la være å kjøpe. Jeg vet hva jeg velger.

Endret av Shifty
Lenke til kommentar

Den største overraskelsen er vel at Sony ikke har folk som kan valutakonvertering.

Jeg ble veldig interessert i NGP eller PSVita under pressekonferansen, men når prisen dukket opp og nok en gang blir vi europeere fucka(i mangel på et annet passende ord)

 

At vi skal bli nødt til å betale 1000kr mer enn amerikanerne er helt utrolig, Det kan da ikke finnes noen grunn til at den europeiske versjonen er dyrere.

 

1$ != 1€

 

Jeg har veldig lyst på en, men tror ikke jeg vil støtte Sony hvis de skal holde på sånn.

 

Så vidt jeg vet er dette noe som gjelder så og si all elektronikk samt mange andre varer, og er neppe noe sleipt triks av Sony. Er ikke helt sikker på hvorfor det er slik, men det er ikke akkurat noe nytt. Av alle som blir "rammet" av den økte prisen er uansett vi nordmenn kanskje de som i aller minst grad bør klage da folk flest her har mye penger å rutte med. Det er verre i fattigere europeeiske land der lønningene er lave, men prisen på en PS3 like høy som i Norge.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Dermed ser det ut til at de har trukket et svært viktig strå i konsollkrigen, i form av en av de første spillutgivelsene med virkelig sømløs interaksjon mellom PC og konsoll.

 

Dere synes ikke dette er en smule bombastisk, og/eller ukritisk? Vi har enda ikke sett noe som helst av denne sømløse integrasjonen og plattformsamspillet, og aner ikke om den blir en spillutgivelse med virkelig sømløs interaksjon mellom PC og konsoll, eller en flopp med en halvrealisert gimmick sentrert rundt interaksjon mellom PC og konsoll.

 

Det at vi ikke har fått en demonstrasjon enda, lover kanskje ikke så godt for Dust 514 når utviklerne ikke er i stand til å komme på noen andre grunner enn akkurat denne gimmicken når folk lurer på hvorfor de skal velge Dust i stedet for andre shooters.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...