Gå til innhold

– Mobilen koker ikke hjernen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir brennende varm i ansiktet når jeg setter meg ved PC-en. Andre får hodepine, muskelkramper, hjerteflimmer eller lignende, og symptomene er lett identifisertbart for oss, forklarte Solveig Glomsrød, leder i Foreningen for el-overfølsomme

Som fan av Roger Federer er dette mye av det samme som jeg føler når han er i ferd med å vinne en viktig tenniskamp. Jeg holdt på å kollapse under kampen mot Djokovic i forrige uke. Hadde jeg drevet med noe annet uten å vite hva som foregikk i denne kampen, da hadde jeg ikke merket noen av disse symptomene. Jeg tipper også at Solveig ikke hadde merket noe av sine symptomer om hun trodde at det ikke fantes noen strålig der hun befant seg.

 

"El-overfølsom" og "hypokonder" er to bjeller som ringer likt i mine ører...

Lenke til kommentar
Jeg blir brennende varm i ansiktet når jeg setter meg ved PC-en. Andre får hodepine, muskelkramper, hjerteflimmer eller lignende, og symptomene er lett identifisertbart for oss, forklarte Solveig Glomsrød, leder i Foreningen for el-overfølsomme

Som fan av Roger Federer er dette mye av det samme som jeg føler når han er i ferd med å vinne en viktig tenniskamp. Jeg holdt på å kollapse under kampen mot Djokovic i forrige uke. Hadde jeg drevet med noe annet uten å vite hva som foregikk i denne kampen, da hadde jeg ikke merket noen av disse symptomene. Jeg tipper også at Solveig ikke hadde merket noe av sine symptomer om hun trodde at det ikke fantes noen strålig der hun befant seg.

 

"El-overfølsom" og "hypokonder" er to bjeller som ringer likt i mine ører...

El-overfølsomme feiler konsekvent også på blindtester, og har ikke noe bedre enn tilfeldighet å klare å gjette om utstyr som stråler er på eller ikke. At folk kanskje får symptomer eller plager skal en ikke skimse av, for folkene har problemer med et eller annet, men det er IKKE el-overfølsomhet, fordi det viser seg at det faktisk ikke er en greie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...