Gå til innhold

Minecraft kommer til Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg nå klarer å overbevise noen kompiser av meg til å faktisk kjøpe dette. Håper Notch & Co. gjør alt riktig og 360-versjonen blir vellykket. Blir spennende å høre mer om dette!

 

Bare så det er sagt, så lages Xbox 360 versjonen av et annet studio. Flere detaljer kommer.

 

Men, om Minecraft på Boxen krever Kinect blir jeg litt paff, skulle gjerne spillt det med kontroller så jeg sparer litt penginger.

Lenke til kommentar

Jeg er litt nyskjerrig på om dette vil koste penger for oss som kjøpte Minecraft i Alpha. Veldig optimistisk å tro at det er gratis, men det ble jo sagt at alt av minecraft utgivelser, expansions etc. skulle være gratis for de som skaffet spillet i alpha. Uansett spennende å se hvordan dette blir.

 

Eneste er at jeg er litt skeptisk da jeg fikk inntrykk av at dette er en nok kinect tittel, som Big h3aD også nevner. Satser på litt mer info de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvordan Notch skal få til dette. Minecraft er fett (mest pga at konseptet er godt) og jeg har spilt det MYYE, men Notch er en mildt sagt amatørmessig spillutvikler/koder. Han er den eneste av de 6 ansatte i Mojang som jobber med minecraft, og for hver bug han fikser introduserer han 3 nye og utviklingen av minecraft går veldig sakte. Når jeg hører krysskompatibel PC/360 Minecraft og tenker på at det er Notch som skal utrette det her må jeg bare riste på hodet.

 

Minecraft med kinect høres forresten ut som du kan trenge en bionisk arm for å takle å spille mer enn 5 min btw :p

 

Lurer også litt på om 360 får MP. På PC må du hoste en dedikert server.

Endret av rhym
Lenke til kommentar

Den eneste av dem som skriver kode til Minecraft er Notch, hvis han ikke trenger hjelp med et spesifikt problem. Jeb kodet ei stund og fiksa masse bugs, men han jobber ikke på Minecraft lenger. Det er basically et enmannsprosjekt når det kommer til uviklinga av selve spillet. Kun Notch.

Lenke til kommentar

Den eneste av dem som skriver kode til Minecraft er Notch, hvis han ikke trenger hjelp med et spesifikt problem. Jeb kodet ei stund og fiksa masse bugs, men han jobber ikke på Minecraft lenger. Det er basically et enmannsprosjekt når det kommer til uviklinga av selve spillet. Kun Notch.

Jeb holder på med Minecraft igjen nå og jobber med å få pistons-moden ut i neste oppdatering.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...