Gå til innhold

Hva avslører Microsoft i kveld?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kinnect, Kinnect, Kinnect! Neida, jeg ser som alltid virkelig frem til dette, selv om jeg dessverre har en følelse av at de fleste store overraskelsene allerede er røpet. Blir uansett superspennende. Personlig håper jeg mest på noe kreativt fra Molyneux som søker seg mer tilbake mot hans tidlige karriere enn den (riktignok utmerkede) Fable-serien. Kanskje noe mer strategisk? Ellers blir det også spennende å se Codename: Kingdoms. Ryktene sier at dette er et førstepersons meleespill til Kinnect - så det høres jo ihvertfall veldig kreativt ut.

 

Edit: Virker forresten som om Codename: Kingdoms har fått navnet Ryse ifølge de siste ryktene.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Kan du forklare den til meg? Kan ta den på PM hvis du må. :p

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=406183 Det skader ikke å ha litt selvironi når man snakker om dataspill. :)

 

Edit: Virker forresten som om Codename: Kingdoms har fått navnet Ryse ifølge de siste ryktene.

Jupp. Det sies å være et cinematisk spill til Kinect. Litt skuffende dersom det stemmer. Jeg håpte på et tredjepersons actionspill med valgfrie Kinect-funksjoner.

Lenke til kommentar

Hmm, personlig syns jeg det ble litt mye kinect oppgulp på slutten der. Stemningen i salen ble jo nesten pinlig stille et par ganger.

 

På den annen side, hva er oddsen får at jeg får kona til å kle seg naken slik at jeg kan scanne henne og gjøre skitne ting når hun ikke er hjemme. Akkurat den delen så jo litt interesant ut.

Lenke til kommentar

Litt vel mye Kinect, selv om det ser spennende ut i lag med Forza, Mass Effect og Ghost Recon. Veldig fornøyd med mer Halo. Ble tatt av hypen da jeg kalte det for "den beste konferansen" eller noe i den dur da Halo 4 ble annonsert. Fortsatt en relativt sterk presentasjon, synes jeg. Håper IPTV kommer til Norge!

Lenke til kommentar

Jeg blir så ille berørt. Nei, det finnes ikke noe intuitivt i å snu på hodet for å se til siden i bilen når man allikevel må se på skjermen. Nei, det er ikke "immersive" å spille railshooters med håndveiving og delay på alt man gjør. Nei, stemmekommandoer funker ikke under hektiske sekvenser hvor ting må skje raskt; for treigt, altfor mye delay. Dette Kinect/Move/Wii-rævvarallet er for babyer, homoer og husfruer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...