Gå til innhold

– Denne er bedre enn Macbook Air


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Kunne i grunn ikke brydd meg mindre om den var like bra eller bedre enn Macbook Air, den kjører fortsatt ikke OS X. Og Hackintosh er en dårlig unnskyldning :p

Lenke til kommentar

Pfft, med Intel-innmat kjører den sannsynligvis noe bedre - Linux - uten problemer. :p

 

Det begynner å bli noen år siden det var store grunner til å velge OSX. Med Win7 ble jo konkurransen fra den kanten også reell igjen. (På tross av at windows meda-player-funksjonaliteten er dårligere i Win7 enn på andre OS der man kjørr noe annet eenn windows media player til f.eks. nettradio, og at Windows Update har det gøy med å feile en gang i måneden til man kjører du fix it-programmer og sletter en hel haug med filer. :p Men nå er ikke akkurat OSX problemfritt heller.)

Lenke til kommentar

ein grunn til at macbook air er betre enn asus ux er at....... UX mangler eit lysandes eple på baksida :)

 

men seriøst, eg har macbook pro og ein stasjoner windows 7 maskin, begge er gode os, osx er betre til å jobbe med, og windows 7 er betre til å game på. slik er det, og slik vill det alltid vere.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Har hatt en Air 13" i et par uker nå, med 4GB RAM, i7, 256GB DISK, og kjører boot camp med både OS X og Windows 7. Må si jeg er veldig imponert, er systemutvikler, og tenkte at det kanskje var litt for lite hardware til å støtte en relativt avansert bruker, men den er generelt veldig kjapp, utrolig mobil og ikke minst meget fin å se på. At Asus kommer med noe som teknisk sett er marginalt bedre til høsten, høres kanskje litt sent ut? Tipper Apple vil lansere noe nytt snart også, som i hvert fall er tilsvarende det Asus leverer på skjermoppløsning, og kanskje noe ekstra i tillegg?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...