Gå til innhold

Nathan Drake på jakt etter tapt by (NGP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, men forhåpentligvis har Sony lært av PSP-en og velger å la sine beste studioer lage noen NGP-spill også. Dette ser jo utvilsomt svært bra ut ihvertfall :)

Dette gjorde de jo med PSP også. Ratchet, Jak, God of War blant andre. Problemet var alltid at de originale konsollversjonene var bedre.

 

Husk at det ikke er Naughty Dog som lager Golden Abyss, men Sony Bend.

Lenke til kommentar

Det var jeg ikke klar over, det lover jo ikke bra. Alle de du nevner ble jo outsourcet og regnet som spin-ofs, og det er jo det de må unngå denne gangen om de skal få folk til å kjøpe den konsollen. Dette Uncharted-spillet må føles som noe alle fans av serien bør spille, og ikke som bare en sidehistorie.

Lenke til kommentar

Det var jeg ikke klar over, det lover jo ikke bra. Alle de du nevner ble jo outsourcet og regnet som spin-ofs, og det er jo det de må unngå denne gangen om de skal få folk til å kjøpe den konsollen. Dette Uncharted-spillet må føles som noe alle fans av serien bør spille, og ikke som bare en sidehistorie.

Spin-off og spin-off, kommer an på hva man regner som spin-off. For alle de spillene jeg nevnte fulgte faktisk samme oppskriften som de originale konsolltitlene. Og særlig de to "God of War"-spillene til PSP er jo kjent for å være hinsides bra spill, utrolig nært GoW og GoW2 på PS2.

 

Dessuten er det nok vanskelig for Sony å få sine største studioer til å jobbe med NGP, for det første trenger de disse studioene til PS3 og dessuten har neppe Naughty Dog lyst å lage enda et Uncharted-spill, de kan kunsten å skape suksessrike serier og dette er noe de både kan og burde fortsette med.

 

For meg var det de to Patapon-spillene som gjorde PSP til en suksess. Alle de andre "konsollportene" kunne de egentlig spart seg, da særlig Ratchet og Jak som til tider opplevdes som svært skuffende og nedskalert.

Lenke til kommentar

Mens for meg så var det for det meste remakser og rpg-er som gjorde den verdt det. Dog ingenting mot DS sitt bibliotek dessverre.

Har en DS og et spill til den. Jepp, nostalgidjevelen fikk meg til å kjøpe en DS kun for å spille NSMB. Utover det har jeg aldri vært i nærheten av å fatte interesse for spillbiblioteket til DS, men den har sikkert mye bra hvis man vet hva man vil ha.

Lenke til kommentar

Grafikken her virker jo å være bedre enn mye av den man ser på konsollene idag... At det er mulig. I tillegg har Uncharted spillene et helt unikt design, i tillegg til det ypperste av teknisk grafikk. Det er dette spillet som får meg til å forkaste alle planer om å skaffe meg en 3DS, og heller spare disse pengene til NGP :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når folk sier at nesten 70 mill solgte PSPer er dårlig da feiler disse noe. Og synes det er bra gjort av Sony å komme med sin første håndholdte maskin mot giganten Nintendo som har holdt med på håndholdte maskiner i tiår er impressive i mine øyner.

 

Hos meg er PSP mer "hardcore" en Nintendo DS selvom jeg liker Nintendo DSen også! Var bare flere spill hos PSP som falt meg i smak!

 

Å jeg skal ha NGP sammen med Uncharted Golden Abyss på lanseringsdagen, no matter the price!

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Både spillet og NGDP ser ut som utrolig fete produkter. Jeg hadde ikke trodd dette på forhånd, men jeg vurderer seriøst å gå for NGP istedenfor 3DS. Touch-skjerm, to tommelstikker og imponerende grafikk? *Sikle*. Det blir spennende å se hvordan tredjepartsutgiverne planlegger å støtte konsollen.

 

Har det blitt sagt noe om PSN-spill blir spillbare på NGP? Nå tenker jeg på spill som Joe Danger, Journey og Flower.

 

Omg NGP har bedre grafikk på Uncharted Golden Abyss over eneren, beste grafikk på håndholdt maskin jeg har sett i bilder ihvertfall. Slår også mine andre konsoller i hjemmet utenom PS3 :). Impressive!!

Jeg liker hvordan du er skråsikker på de grafiske kvalitetene til Golden Abyss selv om du aldri har spilt spillet. Du er vel klar over at disse skjermbildene ikke viser gameplay-sekvenser? Akkurat slik som Gears 3 traileren som du kritiserte her om dagen.

 

Hva med å vente til spillet faktisk har blitt lansert?

Lenke til kommentar

Disse skjermbildene er jo garantert in-game. Hvorfor skulle de ikke være det? Gjelder nok den siste Gears3-traileren også.

Vel... Etter min mening ser kameravinklene i mange av bildene lite praktiske ut. De ser ut som enten konseptbilder eller bilder fra småe cutscenes. Ikke misforstå meg, jeg vet at spillet ser bra ut(gameplay-klipp). Det er bare det at disse skjermbildene ikke gjør noe annet(for meg) enn å vise frem grafikkstilen.

 

Gears of War 3 traileren er definitivt ikke ingame. Klippene ble kanskje lagd ved hjelp av grafikkmotoren(in-engine), men spillet kommer ikke til å se slik ut når man spiller det selv.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Tror nok bildene i UGA er tatt under spillets gang, det er jo ikke verre enn at de på utviklermaskinene pauser hele greia og justerer kameravinkelen slik de vil ha den. Husk at oppløsningen er langt lavere enn Uncharted-spillene på PS3.

 

Når det gjelder Gears 3 traileren er den laget med UE3 uten for mye knussel, men riktig som du sier at spillet ikke vil se fullt så bra ut. Men dette gjelder absolutt alle spill med mellomsekvenser laget med samme teknologi som spillet i seg selv bruker, for eksempel både Uncharted 2 og God of War 3. Spillet ser rett og slett ikke så bra ut som filmsekvensene fordi de gjerne er forhåndsinnspilte videofiler.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...