Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (DSi, PC, PS3, PSP, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desktop Dungeons er farlig å begynne med. Det er værre enn Minecraft (Iallefall for meg). Jeg er en av ikke altfor mange som har spillt gjennom hele 0.15, og det tar laaang tid. Mange deler av spillet er utrolig vanskelig, til tross for sin enkle form.

Lenke til kommentar

Noen som vet når sony sin "welcome back package" blir gjeldene på PS Store?

 

EDIT (Fra playstation-bloggen:)

No, the Welcome Back pack will be up in the near future, keep an eye out for it. In the meantime, there’s lots of new and shiny to keep you busy – check out the demos section in Latest for some free content to tide you over.
Endret av OpusNR1
Lenke til kommentar

Noen som vet når det vil være mulig å logge inn på PSN igjen? Får oppmelding om at jeg må bytte passord på PCen, når jeg prøver på det får jeg bare opp "Site maintenance notice".

 

Dårlig med informasjon fra Sony, aldri mer playstation på meg!

Lenke til kommentar

noen som har testa armageddon riders? elska carmageddon 1 en gang i tida, men er dette verdt å prøve?

Absolutt. Det er sykt fett.

 

+1

 

Minner meg om Carmageddon, men det er litt annerledes. Mange forskjellige typer løp + en slags free roam hvor du kan sanke penger, oppgradere bilene og kjøpe nye.

Lenke til kommentar

Fin artikkel :)

 

men en ting jeg lurer på, hvilket bilde er det øverste? Altså artikkelbildet, det med den byen med ringmur og slott? Er så kult med "fantasy" bilder at jeg bare må vite det! :D

 

Det står "Under Siege" i filnavnet på bildet,så jeg antar det er fra det spillet, uten at jeg følte det passet med stilen på andre ting jeg har sett fra det.

Lenke til kommentar

Fin artikkel :)

 

men en ting jeg lurer på, hvilket bilde er det øverste? Altså artikkelbildet, det med den byen med ringmur og slott? Er så kult med "fantasy" bilder at jeg bare må vite det! :D

 

Helt enig! Er bare så typisk her på Gamer.no at artikkelforfatteren ikke følger opp spørsmål fra leserne.

Lenke til kommentar

Hei, kan noen hjelpe meg med å komme på navnet til ett spill?

 

Jeg husker ikke mye fra spillet men noen få ting;

 

 

- Først utgitt til Dos (husker ikke hvem versjon)

- Diskett (sier seg selv)

- 2D

- Liten trollmann (tror det var blå eller lilla drakt og hatt.)

- kom rundt samme tid som den kaninen med gevær, AntZ og Duke Nukem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...