Gå til innhold

Galaxy S III lanseres tidlig i 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre Apple viser frem noen virkelige innovative nye funksjoner, og ikke filleoppdateringer som "nå mapper med farger" (eller noe sånt) i IOS 5 om et par dager, så vil jeg tro iPhone 5 allerede kan se seg slått av SGS II / SGS III. Apple ligger virkelig langt bak android i det siste. Og nå som Android har kommet til ett såppas stabilt stadiè, så ser jeg lenger ingen grunn til å anbefale en iphone til noen fremfor en Galaxy S II eller annen topp- Android telefon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvis ryktene om at iPhone 5 kommer våren 2012 slår til, er det duket for en real "showdown" mellom Samsung og Apple tidlig neste år. De to krangler som kjent allerede i retten om patenter.
Ytelsesmessig derimot vil nok Iphone 5 ha lite å stille opp med mot Galaxy S 3. Er ikke engang sikkert iphone 5 vil yte særlig bedre enn Galaxy S2?
Lenke til kommentar

Ytelsesmessig derimot vil nok Iphone 5 ha lite å stille opp med mot Galaxy S 3. Er ikke engang sikkert iphone 5 vil yte særlig bedre enn Galaxy S2?

 

Ja de syntetiske testene altså. Om man ikke får mye poeng der så er det rett og slett ikke noen bra telefon!

Lenke til kommentar

Høres ut som en heftig telefon, som absolutt skal vurderes. Med mindre iPhone5 får noe skikkelig revolusjonerende funksjoner, tror jeg nok min iPhone4 blir mitt siste Apple produkt. Men vi får vente og se hva slags revolusjon Steve har å komme med i iOs5 og iCloud. Han har jo tross alt imponert mange ganger før... men også skuffet.

Lenke til kommentar

Ytelsesmessig derimot vil nok Iphone 5 ha lite å stille opp med mot Galaxy S 3. Er ikke engang sikkert iphone 5 vil yte særlig bedre enn Galaxy S2?

 

Ja de syntetiske testene altså. Om man ikke får mye poeng der så er det rett og slett ikke noen bra telefon!

Jepp, mange her som har tungt for å svelge at folk flest ikke bryr seg... :)

Lenke til kommentar

Det som holder meg til Apple for tiden er i hovedsak App Store. En Android-mobil skal være *veldig* god for at jeg ofrer det jeg anser for å være et kvalitetsmessig bedre økosystem til fordel for Hz og RAM. Personlig anser jeg dette for å være en så viktig del av telefonen (eller nettbrettet) at litt bedre oppløsning, litt mer RAM, litt raskere CPU blir meningsløst.

 

(når det er sagt, så finnes det selvsagt en grense for hvor langt min lojalitet til App Store strekker seg)

Lenke til kommentar

For meg var SGS1 ut av esken en skuffelse. Vel, det "laggy" OSet kunne jeg jo gjøre noe med, skjermen er praktfull, men kontaktene oppå i stedet for i bunnen, og bryter på siden? Håpløs konstruksjon, motsatt både iPhone og HTC. :)

Bruker nå iPhone 4 pga best batterikapasitet til fordel for både SGS1 og HTC DHD. Mindre skjerm, men trenger briller uansett. Når det gjelder Appstore kontra Market vinner Market fordi man kan innstallere til telefonen fra PC (via Googlekonto), og Gogglekontoen husker og hvilke programmer man har kjøpt om man bytter telefon. Uten å måtte kople mot PC/Mac med kabel. Håpløst. Gode og dårlige programmer finnes begge steder.

iPhone er rimelig dødfødt om man kommer fra Android om man ikke fengselsbrekker den.

Lenke til kommentar

Ytelsesmessig derimot vil nok Iphone 5 ha lite å stille opp med mot Galaxy S 3. Er ikke engang sikkert iphone 5 vil yte særlig bedre enn Galaxy S2?

 

Ja de syntetiske testene altså. Om man ikke får mye poeng der så er det rett og slett ikke noen bra telefon!

 

Ikke bare syntetiske tester:

 

"Mens Galaxy S II skroller særdeles flytende selv over nettsider med mye Flash-innhold (den eneste telefonen vi har testet som håndterer dette bedre enn iPhone 4)"

 

Kilde:

Dinside sin test av Galaxy SII

Endret av DroidOle
Lenke til kommentar

iPhone 4 har heller ikke Flash, då det er ikke rart den er kjapp.

 

SGS II laster inn sidene raskere enn iPhone 4, smoothere scrolling, rendring og er glattere i pinch to zoom.

 

Samt at den har generelt bedre visning når det er hele EN TOMME i forskjell.

 

http://androidnorge.wordpress.com/2011/05/15/hvorfor-velge-samsung-galaxy-s-ii/

Endret av KjellGu
Lenke til kommentar

Ytelsesmessig derimot vil nok Iphone 5 ha lite å stille opp med mot Galaxy S 3. Er ikke engang sikkert iphone 5 vil yte særlig bedre enn Galaxy S2?

 

Ja de syntetiske testene altså. Om man ikke får mye poeng der så er det rett og slett ikke noen bra telefon!

 

strawman2.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...