Gå til innhold

Hva avslører Microsoft på E3? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Skinneskyter". Heh.

 

Vi vet fra før at Gears of War 3, Forza Motorsport 4 og Star Wars Kinect dukker opp. I tillegg er det bekreftet at Good Science(Kinect Adventures) skal vise frem et nytt spill. MS pleier vanligvis å annonsere Summer of Arcade rundt disse tider, så jeg regner med at de gjør det i år også.

 

Halo fra 343 Industries, et nytt Alan Wake, Kingdoms, Haunt, Project Draco, og Codename D er bekreftet å være under utvikling, men det er usikkert om de dukker opp på E3.

 

BigPark, MGS Vancouver, Lionhead Studios og Rare er trolig godt i gang med deres neste prosjekt. Det blir spennende å se om noen av dem dukker opp.

 

Av rykter og spekulasjoner er nok Halo HD og Gears Exile to av de saftigste gulrotene i åkeren. I tillegg kan vi legge til Forza World, Kinect Sports 2 og 10 nye Kinect-IP'er på ryktelisten.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Et Gears of War spill til Kinect som er on rails, og Halo 1 i HD (det første Halo-spillet som får "ekte" HD 720p) vil stjele showet? Kan ikke si at blodtrykket stiger nevneverdig av disse avsløringene. Kom med noen uventede spill som Killer Instinct, Rallisport Challenge 3, Kameo 2 eller Shadow Complex 2. Da snakker vi kanskje om å stjele showet.

Lenke til kommentar

Har utrolig lite forventninger til MS i år også...dem har levert svakt på E3 i et par år nå...spesielt i fjor som var helt elendig. Jeg håper MS har holdt noen store hemmeligheter som kommer frem på E3.

 

Men magen min sier MS ikke har det helt store i år heller..dem har bare ikke nok interessante eksklusive spill lenger. Sony derimot har vært voldsomt på hugget med mye nye spill...da gjenstår det å se hvordan E3 2011 blir!

Lenke til kommentar

Har utrolig lite forventninger til MS i år også...dem har levert svakt på E3 i et par år nå...spesielt i fjor som var helt elendig. Jeg håper MS har holdt noen store hemmeligheter som kommer frem på E3.

Kan si meg enig i at fjorårets konferanse var noe svak, men de leverta da en kjempepresentasjon i 09. Jeg håper at årets konferanse blir av lignende kvalitet. :)

Lenke til kommentar

Twitter-melding fra Michael Pachter:

Jesse and I in Redmond today, had to write my predictions down in advance so I wouldn't reveal. All I can say is Xbox has a great E3 planned

https://twitter.com/#!/michaelpachter/status/75793844444209152

 

Microsoft kommer med andre ord til å ha en dårlig pressekonferanse i år. :p

Hørte på IW idag hvor de hadde Pachter på besøk, og han hinta til at de hadde en haug med ting å vise fram. Og med tanke på at de fleste ikke har peiling på hva som kommer så kan det jo plutselig bli noe bra overraskelser.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Hørte på IW idag hvor de hadde Pachter på besøk, og han hinta til at de hadde en haug med ting å vise fram. Og med tanke på at de fleste ikke har peiling på hva som kommer så kan det jo plutselig bli noe bra overraskelser.

Tja. Med tanke på at det har dukket opp mange rykter rundt MS i år kan årets konferanse ende opp med å bli temmelig forutsigbar.

 

 

Kinect Sports Season 2

Historiedrevet spill fra BigPark

Dance Central 2

Fable: The Journey

Halo: Combat Evolved Remake

Mass Effect 3, better with Kinect

Kinect Fun Labs

Gears of War Exile

Xbox Live Diamond

Full 3D-støtte

Alan Wake: Night Springs

Forza World

 

 

Plusser vi på gameplaydemonstrasjoner fra Modern Warfare 3, Forza Motorsport 4, Gears of War 3, Kingdoms, Star Wars Kinect og Good Science sitt nye spill blir det lite rom for overraskelser.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...