Gå til innhold

E3 blir brennhett og svett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Kjenner ikke igjen burgerpapiret, men kan det være Wendy's?

Så iallefall godt ut, så hadde satt pris på å vite hvem som selger dette, reiser til usa om 3 uker :D

Lenke til kommentar

Jeg ser helt klart mest fram til noe nytt fra Metal Gear Solid: Rising. Er vi veldig heldige så får vi kanskje en utgivelsesdato? Ellers vil jeg høre nytt fra Quantic Dreams og David Cage. Tror dere tre som skal på tur at mine ønsker blir oppfylte?

Lenke til kommentar

Med Duke Nukem Forever ute av døra, er jeg spent på om Gearbox og Sega er klare for å si noe om Aliens: Colonial Marines. De har jo sagt i månedsvis nå at de snart skal begynne å prate om det. I fjor var det mange som skuffet kunne konstatere at spillet ikke var der, selv om både fans og diverse spill magasiner hadde tru på at den skulle dukke opp. I år har IGN allerede prøvd å føre opp A:CM på deltagerlisten, men ble visstnok bedt om å fjerne den av Sega :hmm:

 

Jeg er spent på om det kommer noe nytt rundt Battlefield 3 og flere detaljer rundt Microsoft Flight :)

 

Ellers har jeg ingen forventninger. Er bare spent på hva som blir vist frem, hva Gamer.no rapporterer "hjem" om og hva slags overraskelser vi får, om noen :D

Endret av Playable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...