Gå til innhold

Test: Antec Six Hundred V2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vet ikke helt hvilken versjon jeg har siden kabinettet virker dønn likt på bildene, som det jeg har stående typ 10 cm unna skjermen. De håndtakene på toppen bruker jeg glatt som håndtak til å bære kassa med, og jeg har endel hardware inni.

 

Kabinettet er jeg fornøyd med, men støydemping er det lite av som sagt. En annen ting jeg er veldig fornøyd med er at jeg har 6 snurredisker skrudd fast i kabinettet. Ikke tegn til vibrasjoner overhodet. DET kan jeg ikke snakke så høyt om, om alle de andre kabinettene jeg har og har hatt!

Lenke til kommentar

Vindu i siden er ikke akkurat min stil, men når jeg skulle sette opp ny morokasse plukket jeg med meg et slik kabinett til 399,- på Komplett i fjor. Greit å montere i, virker solid nok og kjølingen er svært bra. Til den prisen var det svært mye for pengene.

 

Ellers vet jeg ikke om det er V2 jeg har. Jeg kan ikke se forskjell på mitt og det i testen.

Lenke til kommentar

Dette fatter ikke mine kjøpelyst i allefall.

 

1: Ikke svart innvendig og i bakkant

2: Dårlige muligheter for å få gjemt kabler.

3: Harddiskrama vridd 90grader feil

 

Det eneste positive må være tempraturene det kunne vise fram. Har idag et Corsair 600T. Hadde tidligere et Corsair obsidian 700D, og byttet pga av dårlig plass. Tempraturen endret seg ikk en grad på mitt system, og ligger idag på 30grader på idel på en I5 3.33ghz klokka til 4.1ghz .

:)

Lenke til kommentar

Man får da plass til GTX 590 inni der?

 

Det er ikke alle GTX590 som er like lange, jeg har et på 28 cm.

Absolutt alle GTX 590 er like lange, det er kun Nvidia som lager grafikkortene, ASUS og de andre slenger bare på noen klistremerker og BIOS.

 

Pleier å være vanlig med forskjellige custom-PCB'er fra produsentene, så skal ikke se bort ifra at noen er lengere enn andre. Hvorvidt dette gjelder for 590 eller ikke vet jeg ikke. Ikke gidder jeg søke meg opp på det heller.

Lenke til kommentar

Nok et forferdelig stygt og dyrt kabinett mynta på fjortiser som skal bygge sin første PC. Så lenge det er vindu på sida går det bra.

 

Skulle "impulsshoppe" nytt kabinett i helga, men ga opp for selv kasser som Obsidian, Graphite og FT02 kunne bare fås med vindu på sida :s Fractal sine kasser ser forsåvidt ok ut, men de er jo ikke i nærheten av de førnevnte kvalitetsmessig..

 

Antec burde forresten komme med en ny P180-variant snart, om de vil møte konkurransen fra Define R3 og NZXT H2

 

Men aller først må de se å få hyra inn noen designere, da :)

Lenke til kommentar

Nok et forferdelig stygt og dyrt kabinett mynta på fjortiser som skal bygge sin første PC. Så lenge det er vindu på sida går det bra.

 

Skulle "impulsshoppe" nytt kabinett i helga, men ga opp for selv kasser som Obsidian, Graphite og FT02 kunne bare fås med vindu på sida :s Fractal sine kasser ser forsåvidt ok ut, men de er jo ikke i nærheten av de førnevnte kvalitetsmessig..

 

Antec burde forresten komme med en ny P180-variant snart, om de vil møte konkurransen fra Define R3 og NZXT H2

 

Men aller først må de se å få hyra inn noen designere, da :)

Det er jo bare å kjøpe et Obsidian og legge til denne ekstra i handlekurven så får du det akkurat som du vil ha det :thumbup:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...