Gå til innhold

Hva er din "drømme-app"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle ønske det fantes en app, der man tar bilde av noe/noen og så spør hvem el hva dette er el info om det og andre folk kan "tagge" svaret. og kan se live når svarene popper inn, kunne vært kult å ha en søke funksjon på "taggene" der du kan filtre svarene :D

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske det fantes en app, der man tar bilde av noe/noen og så spør hvem el hva dette er el info om det og andre folk kan "tagge" svaret. og kan se live når svarene popper inn, kunne vært kult å ha en søke funksjon på "taggene" der du kan filtre svarene :D

 

En slags communityavhengig Google Goggles altså? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg en app som synkroniserer alt på telefonen til datamaskinen og motsatt.

 

Har nettopp fått tilgang til textyapp og eeeelsker denne. Det hadde vært flott hvis man kunne få en mer samlet løsning for dette. Et program/nettside som synker bilder, videoer, sms, epost, bokmerker, kalender fra telefon til data, og fra datamaskin til telefon.

 

Ville nok krevd ubegrenset bruk av mobildata og konstant lading, men hvis man også fikk muligheten til å filtrere dette kan man jo få vekk de største filene slik som video og bilder. resten er jo bare tekst og tar ellers lite plass.

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg en app som er låst med en inngangskode, hvor du kan laste opp bilder, video, dokumenter, koder, notater osv. Altså laste inn alt dette i en låst, personlig app. Disse vil kun oppbevares i appen. En slags kodesafe med mulighet for lagring av mange typer filer. :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg en app der man kan ta bilde med kameraet av et papir med tekst på, og så gjør appen dokumentet om til et tekstdokument.

 

Fin å ha når man f.eks. tar bilde av noen notater man har i en skrivebok.

 

Gjøre om notater fra penn tviler jeg på finnes, men google docs appen kan ihvertfall ta bilde av et dokument og "lese" teksten i det. Ikke helt perfekt, men funker ganske greit. appen finnes ihvertfall til Android.

Lenke til kommentar

Ønsker meg en App som kan hjelpe til med husarbeidet. For eksempel at jeg viser den med kamera hva jeg skal gjøre så kan den snakke om hvordan og hva jeg skal gjøre for å bli fortest mulig ferdig.

 

Også ville jeg hatt en App som kunne finne ut om butikker hadde produkter. For eksempel hvilke butikker som hadde "fifa12" inne per dags dato. Så kom det for eksempel opp at Gamestop hadde det inne, men ikke elkjøp carlberner.

Lenke til kommentar

Ønsker meg en App som kan hjelpe til med husarbeidet. For eksempel at jeg viser den med kamera hva jeg skal gjøre så kan den snakke om hvordan og hva jeg skal gjøre for å bli fortest mulig ferdig.

 

Også ville jeg hatt en App som kunne finne ut om butikker hadde produkter. For eksempel hvilke butikker som hadde "fifa12" inne per dags dato. Så kom det for eksempel opp at Gamestop hadde det inne, men ikke elkjøp carlberner.

 

det første: omtrent umulig, mye raskere å bare begynne å rydde med en gang :/

 

det andre: "price spy" appen som bruker prisjakt

Lenke til kommentar

Trenger en app som kan sende GPS koords til andre og direkte legge det inn i "gå til" i deres kart tjeneste.

Må kunne fungere kryssplattform, Ovimaps, android, iphone osv.

 

Se for deg situasjonen;

"-Hvor er det vors idag?

- vi er i jegvetikkehvordennegataer 52, komkom

- uhhhh...

- sender deg coords 2sec

- lol, nice. :D"

 

Sikkert lettest å implementere en "gå til" knapp når folk checker inn på en plass på facebook.

Eller så finnes sikkert en slik app/tjeneste allerede uten at jeg gadd å google forslaget mitt. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...