Gå til innhold

Anmeldelse: Cargo: The Quest for Gravity (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss.... Karakter 7!! Godt mulig dette spillet fortjener karakter 7, men begynner revurdere min tillit til anmeldere på gamer.no. Har inntrykk av at dere sliter med å finne en passende karakter av spillene dere anmelder, og derfor "safer" på karakter 7. Kan da ikke være mulig at omtrent alle reviews havner på denne karakteren? Syns i det siste at gamereactor.no hadde fortjent å vinne som beste norske spillmagasin/side, med den synkende kvaliteten på gamer.no

Lenke til kommentar

Jøss.... Karakter 7!! Godt mulig dette spillet fortjener karakter 7, men begynner revurdere min tillit til anmeldere på gamer.no. Har inntrykk av at dere sliter med å finne en passende karakter av spillene dere anmelder, og derfor "safer" på karakter 7. Kan da ikke være mulig at omtrent alle reviews havner på denne karakteren?

Litt vanskelig å forholde seg til sånn kritikk. Jeg kan godt være med på en diskusjon om hvorvidt 7 er riktig karakter å gi dette spillet, men da må jeg nesten vite hvorfor du mener det er feil. Når du sier "godt mulig dette spillet fortjener karakteren 7" får jeg inntrykk av at du ikke har spilt det, noe som selvsagt gjør en slik diskusjon litt vrien. Men siden du er så overrasket over karakteren lurer jeg jo på om det er noe med anmeldelsen som gjør at den føles gal?

Lenke til kommentar

Fin anmeldelse! Elsker å innimellom koble av med spill som er helt på tryne fantastisk! Håper jeg husker dette da det neste gang blir ledig plass i spillkalenderen!

 

OT: Måten karakter hetsen mot gamer.no blir utført på er helt håpløs og minner om svertekampanje. Fordi det er altfor mange som klager over karakterer uten å ha noen egenerfaring med spillene. Lurer på om disse folkene tenker det samme når det gjelder film og musikk anmeldelser? "VG er helt håpløs! Traileren til "Crossroads" var jo dritbra! TERNINGKAST 1?" Spill spillet, så kan du komme tilbake å diskutere karakteren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...