Gå til innhold

Nokia kvitter seg med Ovi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hehe, vi ungdommen ser ikke så mye til Nokia som de eldre gjør vettu, den blir for dårlig compared to HTC, iPhone osv ;)

 

Uffda, min nevø på 20 har nettopp anskaffet seg Nokia N8. Ok - han får selge den da den kun er forbeholdt oldiser. ;)

Lenke til kommentar

Nokia.... Så de lever enda?

 

Eh ?? Tallene for Ovi Store taler vell for seg selv ;)

http://mobileperry.com/?p=1175

 

En annen ting er Ovi Maps som er beste karttjeneste man kan få på en mobil :) gratis er den også :thumbup:

 

Hehe, vi ungdommen ser ikke så mye til Nokia som de eldre gjør vettu, den blir for dårlig compared to HTC, iPhone osv ;)

 

Hæ ?? Trodde det var ungdommer som kjøpte mest Nokia jeg.. Se nå eks. hvem som går rundt med C7 og N8, veldig mye ungdommer ;)

Lenke til kommentar

Nokia.... Så de lever enda?

 

Eh ?? Tallene for Ovi Store taler vell for seg selv ;)

http://mobileperry.com/?p=1175

 

En annen ting er Ovi Maps som er beste karttjeneste man kan få på en mobil :) gratis er den også :thumbup:

 

Hehe, vi ungdommen ser ikke så mye til Nokia som de eldre gjør vettu, den blir for dårlig compared to HTC, iPhone osv ;)

 

Hæ ?? Trodde det var ungdommer som kjøpte mest Nokia jeg.. Se nå eks. hvem som går rundt med C7 og N8, veldig mye ungdommer ;)

 

Min far på 40 har en nokia, han er den eneste i slekta (utenom bestemor og bestefar)

 

Og jeg har faktisk ikke sett EN eneste ungdom med Nokia, ialllefall ikke i 2011 ;)

Lenke til kommentar

 

Min far på 40 har en nokia, han er den eneste i slekta (utenom bestemor og bestefar)

 

Og jeg har faktisk ikke sett EN eneste ungdom med Nokia, ialllefall ikke i 2011 ;)

 

Tja, da må det være tilfeldig i din vennegjeng tror jeg..

 

Syns Iphone og Nokia er høyt representert i de fleste ungdomsmiljø... Tror nok eks. N8 og C7 selges hovedsaklig til ungdom, har iallfall enda ikke sett noen voksne/eldre som har de mobilene.

Trafikken på Ovi Store forklarer jo også att brukerne består hovedsaklig av yngre, tror ikke godt voksne/eldre laster ned så mye spill/apps osv derfra ;) (se link i post 5 over)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...