Gå til innhold

Hvem er Norges beste i skytespill? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult tiltak, men hvorfor akkurat Crysis 2 når det er såpass mange andre mer finslepne skytespill der ute som Team Fortress 2 og Call of Duty-spillene? Det er jo også større sjanse for at fler faktisk eier disse titlene da de er litt eldre, noe som gir fler muligheten til å delta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med ALTF4, Crysis 2 er nok ikke det beste valget av spill hvis målet er å få mange spillere med i turneringen. Syns også at Crysis 2 er et spill som avhenger alt for mye av internettkoplingen din at det blir kanskje litt urettferdig for de med dårligere internett.

 

Uansett, lykke til alle som deltar!

Lenke til kommentar

Kjempe bra konkurranse, men som sagt tidligere er ikke akkurat Crysis spillet og teste evener i. Tidspunketet er også ikke ideelt, selvom dere sikkert har tenkt på flere turneringer.

 

Som sagt i artikkelen er det vanskelig å finne et nytt fps med 1v1, men om det er nytt er vel totalt urelevant? Gameplay som teller og at det selvfølgelig er aktivitet på spillet. Cod hadde vært et bedre alternativ.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne være med, men hver gang jeg starter og søke etter servere eller prøver og spille online i det hele tatt blir pingen min 1000 på alle serverne og nettet mitt blir helt skrudd. og ja jeg har reinstalert spillet. noen som har noe forslag på hva som kan være problemet?

Lenke til kommentar

Kjempe bra konkurranse, men som sagt tidligere er ikke akkurat Crysis spillet og teste evener i. Tidspunketet er også ikke ideelt, selvom dere sikkert har tenkt på flere turneringer.

 

Som sagt i artikkelen er det vanskelig å finne et nytt fps med 1v1, men om det er nytt er vel totalt urelevant? Gameplay som teller og at det selvfølgelig er aktivitet på spillet. Cod hadde vært et bedre alternativ.

Er vell bare dei som har fått oppgave å arrangere tournament i flere nye spill virka det som, så er vell derfor dei har Crysis 2, Gran Turismo 5, FIFA 11 & Starcraft 2 :> Tror det kjem senere tournaments i competetive games også.

Lenke til kommentar

Hadde gamer.no hatt CoD4 Promod turnering hadde jo det vært awesome ettersom Cod4 er det eneste (gtfo haters) kompetetive Cod spillet dog bare ved bruk av promod.

 

Har selv ikke spilt cod4 siden i høst så vet ikke hvordan scenen er der mer, men ar hørt at den norske Cod4 scenen har merkbart vokst.

 

 

Edit: tilbakestående settning.

Endret av Nightmare1518
Lenke til kommentar

Kjempe bra konkurranse, men som sagt tidligere er ikke akkurat Crysis spillet og teste evener i. Tidspunketet er også ikke ideelt, selvom dere sikkert har tenkt på flere turneringer.

 

Som sagt i artikkelen er det vanskelig å finne et nytt fps med 1v1, men om det er nytt er vel totalt urelevant? Gameplay som teller og at det selvfølgelig er aktivitet på spillet. Cod hadde vært et bedre alternativ.

Er vell bare dei som har fått oppgave å arrangere tournament i flere nye spill virka det som, så er vell derfor dei har Crysis 2, Gran Turismo 5, FIFA 11 & Starcraft 2 :> Tror det kjem senere tournaments i competetive games også.

 

 

Ja, men tenker på fps i posten min da. De andre spillene er jeg enig i. Håper det kommer flere aktuelle spill = )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...