Gå til innhold

Stor 3DS-oppdatering utsettes (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter ikke 3DS med en kjent error-melding også da?

Det er en av de tingene som har stoppet meg i å kjøpe en sånn.

 

Sier de noe om at det blir fikset i denne oppgraderingen?

 

Jeg kjøpte konsollen ved lansering, og har bare opplevd denne feilen en gang helt i starten og mistenker at det da var spillet som ikke stod skikkelig i slotten. Har ikke hatt noen problemer med dette siden, og har heller ikke hørt noe mer om problemet på div fora.

Lenke til kommentar

Bare så jeg ikke har misforstått noe..

 

Når de snakker om Virtual Console.. kan jeg da kjøpe og laste ned Super Mario Bros (1), og The Legend of Zelda (1) og sånn igjen!?

 

*krysser fingrene*

Håper det samme som deg, men de har ikke nevnt Virtual Console :/

Hvis ikke Nintendo gjør Virtual Console kompatibel med 3DS oppfordrer de bare til emulering.

Det er flere titler jeg hadde kjøpt for 3DS via VC som jeg ikke ville spilt på Wii.

Endret av Stigtrix
Lenke til kommentar

hmm.. men, hva mener de med dette her da?

 

I tillegg til 3DSWare får vi mulighet til å importere DSiWare-spill til konsollen. Dessuten får vi flere Virtual Console-kanaler. GameBoy, Game Gear, GameBoy Color og til og med PC Engine blir representert. Mer nostalgi får vi i 3D Classic, en kanal som lar oss spille klassiske spill i 3D. Denne inkluderer titler som Excitebike, Legend of Zelda og Xevious.

 

Hadde vært så stas med VC på DS-en.. det er jo DER den bør være! :cry:

Lenke til kommentar

hmm.. men, hva mener de med dette her da?

 

I tillegg til 3DSWare får vi mulighet til å importere DSiWare-spill til konsollen. Dessuten får vi flere Virtual Console-kanaler. GameBoy, Game Gear, GameBoy Color og til og med PC Engine blir representert. Mer nostalgi får vi i 3D Classic, en kanal som lar oss spille klassiske spill i 3D. Denne inkluderer titler som Excitebike, Legend of Zelda og Xevious.

 

Hadde vært så stas med VC på DS-en.. det er jo DER den bør være! :cry:

Det eneste jeg har lest som har vært bekreftet til 3DS, er de bærbare konsollene:

- Game Boy

- Game Boy Color

- Game Gear

I tillegg til TurboGrafx-16

 

Mange skribenter fra forskjellige sider kaller det "3DS Virtual Console", noe som hinter om at de skiller mellom Wii- og 3DS-kompatible spill. Vi får håpe at det ikke er tilfelle.

Lenke til kommentar

Bare så jeg ikke har misforstått noe..

 

Når de snakker om Virtual Console.. kan jeg da kjøpe og laste ned Super Mario Bros (1), og The Legend of Zelda (1) og sånn igjen!?

 

*krysser fingrene*

Ja selvfølgelig. Det eneste som kan begrense det fra å kjøpe akkurat de titlene du vil ha er hvilke spill Nintendo velger å selge, og hvilke konsoller det kommer spill fra. Poenget med 3DS er vel at det kun skal komme spill fra håndholdte konsoller som Game bot, Game boy colour og Game boy advance.

 

Når det kommer til hvilke spill du faktisk kan få tak i, er det nok ganske får i starten, men så kommer det vel flere og flere med jevne mellomrom som på Wii. Vet at det skal komme både MArio og zelda-spill fra gamle håndholdte konsoller ved lansering. :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar! :)

 

Så i utgangspunktet er ikke NES på denne listen av spill vi kan få tak i via VC til 3DS? Bare de "game boy"-utgavene?

 

Men ja, håper på at NES-spill kommer.. og SNES også, om det er mulig pga kontroller (husker den ikke)..

 

:)

Lenke til kommentar

Bare så jeg ikke har misforstått noe..

 

Når de snakker om Virtual Console.. kan jeg da kjøpe og laste ned Super Mario Bros (1), og The Legend of Zelda (1) og sånn igjen!?

 

*krysser fingrene*

Ja selvfølgelig. Det eneste som kan begrense det fra å kjøpe akkurat de titlene du vil ha er hvilke spill Nintendo velger å selge, og hvilke konsoller det kommer spill fra. Poenget med 3DS er vel at det kun skal komme spill fra håndholdte konsoller som Game bot, Game boy colour og Game boy advance.

 

Når det kommer til hvilke spill du faktisk kan få tak i, er det nok ganske får i starten, men så kommer det vel flere og flere med jevne mellomrom som på Wii. Vet at det skal komme både MArio og zelda-spill fra gamle håndholdte konsoller ved lansering. :)

Game Boy Advance er desverre ikke bekreftet enda :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...