Gå til innhold

NetCom får lilla make-over


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje på tide med noe nytt, men jeg syns dette ble trist. Intetsigende logo og oransje var nå litt knæsjt. Nesten så jeg får lyst til å flytte abonnementet mitt bare av å se på nettsidene.

Edit: Gikk litt fort å lese; felles logo for de viktigste selskapene i TeliaSonerakonsernet er naturlig (selv om jeg fortsatt ikke liker den). Felles ringepriser i Norden er fint for de som har nytte av det.

Endret av rokkitan
Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne noe annet enn at det nå har blitt mye dyrere å bruke mobilt bredbånd i Norden og Baltikum. Siden 2008 har det kostet 100 kr/dag for inntil 200 MB/dag med mobilt bredbånd (Nordic Connect 200). Se artikkel under:

 

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=538209

 

Nå koster tilsvarende datamengde 4 x 79,- for 4 x 50 MB/dag = 316,- kr. Det er jo en tredobling av prisen !?

Lenke til kommentar

Lurer på hva Stepstone synes om at de har stjelt en av steienene i logoen dems... Riktignok ikke samme farge, men Stepstone var det første jeg tenkte på.-T

 

Må innrømme jeg ikke helt ser likheten der. Den ene steinen så riktignok relativt lik ut, men jeg har også flere steiner i min egen private steinsamling som også kunne lignet på stepstone sine igjen. :)

Lenke til kommentar

Lurer på hva Stepstone synes om at de har stjelt en av steienene i logoen dems... Riktignok ikke samme farge, men Stepstone var det første jeg tenkte på.-T

 

Må innrømme jeg ikke helt ser likheten der. Den ene steinen så riktignok relativt lik ut, men jeg har også flere steiner i min egen private steinsamling som også kunne lignet på stepstone sine igjen. :)

 

En logo er varemerket i motsetning til steinene i samlingen din. ;)

Lenke til kommentar

Det morsomme er at i en av de tidlige reklamene med de snakkende hodene, disser dem Stjelehors propell. Noe om abstrakt vås osv, noe som denne greia de har fått laget nå virkelig er. Kobinasjon påskeegg/juletrepynt i adventsfarger og en kjedelig skrifttype, GRATULERER!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...