Gå til innhold

Går rettens vei for bilder av bin Ladens lik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag nettopp nå mens jeg ser på BBC News, forteller de at USA nå innrømmet at de løy/overdreiv motstanden i Bin Ladens "hus". Og at han ikke brukte kona som skjold, eller hadde våpen på seg....

 

Men uansett gir jeg faen. Synes verden er et bedre plass uten han.

 

Folk glemmer jo at HAN (Bin Laden) har drept tusner av uskyldige folk! Jeg blir så rå forbanna at folk kan klage at han ble drept!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det å publisere bilder av bin laden vil føre noe godt med seg, med tanke på det ekstrimistiske miljøet. Men på den andre siden er det sikkert greit for de paranoide konspirasjonsteoretikerne å se at han faktisk er død. (Men jeg tror forørvrig ikke at de vil slå seg til ro med det)

Lenke til kommentar

Svar til AvidGamer

 

Folk glemmer jo at HAN (Bin Laden) har drept tusner av uskyldige folk! Jeg blir så rå forbanna at folk kan klage at han ble drept!

 

Nå må ikke du glemme hvor mange hundre tusner "amerikanerene" har drept.

Hiroshima, Vietnam, Irak..osv....

USA er ikke bedre enn Osama Bin Laden desverre.

Lenke til kommentar

Denne mannen har kostet livet til flere tusen mennesker, gjort skade på kanskje det tidobbelte. For ikke å tenke på de pårørende. Han har kostet VÅRT samfunn flere millioner og vell så det.

Frigi ET likbilde av Osama Bin Laden, og gi oss ro. Vi fortjener det.

Lenke til kommentar

Det eneste AP ønsker å oppnå her er flere lesere og økte seertall. Det er ingen egentlig grunn til å se bildene, men nysgjerrige folk vil gi voldsom vekst i trafikken til AP, og dermed klingende mynt i pengebingen.

 

Dette er altså et rent utslag av ønske om profitt ved å appellere til folks nysgjerrighet.

 

 

Idag nettopp nå mens jeg ser på BBC News, forteller de at USA nå innrømmet at de løy/overdreiv motstanden i Bin Ladens "hus". Og at han ikke brukte kona som skjold, eller hadde våpen på seg....

 

Men uansett gir jeg faen. Synes verden er et bedre plass uten han.

 

Folk glemmer jo at HAN (Bin Laden) har drept tusner av uskyldige folk! Jeg blir så rå forbanna at folk kan klage at han ble drept!

Det er gammelt nytt at kona ikke ble brukt som skjold. Det kom ikke av innrømmelser, men av rettelser av påstander som fremkom i media. Den første tiden etter operasjonen var det mye forvirring og rykter, og mye av det ble gjengitt som fakta.

 

Å skylde på USAs myndigheter for dette blir vel litt merkelig...

 

Denne mannen har kostet livet til flere tusen mennesker, gjort skade på kanskje det tidobbelte. For ikke å tenke på de pårørende. Han har kostet VÅRT samfunn flere millioner og vell så det.

Frigi ET likbilde av Osama Bin Laden, og gi oss ro. Vi fortjener det.

Hvordan vil et bilde gi deg ro?

Lenke til kommentar

Siden amerikanerene har brukt 2 000 000 0000 000 skatte-(var det kroner eller dollar? :hmm:) på å få tatt det bildet, så må det vel regnes som offentlige data?

 

De gamle slagordene kan brukes igjen: Bombing for peace is like fucking for virginity! Statsterrorisme for å bekjempe terrorisme? Det trenger jo ikke nødvendigvis å gå bra :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden amerikanerene har brukt 2 000 000 0000 000 skatte-(var det kroner eller dollar? :hmm:) på å få tatt det bildet, så må det vel regnes som offentlige data?

 

De gamle slagordene kan brukes igjen: Bombing for peace is like fucking for virginity! Statsterrorisme for å bekjempe terrorisme? Det trenger jo ikke nødvendigvis å gå bra :nei:

Hvor har du det fra at de har brukt så mye på å få tatt et bilde? Var poenget med operasjonen å ta et bilde?

 

Hvorfor snakker du om bombing i denne tråden? Ble Bin Laden bombet til døde?

Lenke til kommentar

Svar til AvidGamer

 

Folk glemmer jo at HAN (Bin Laden) har drept tusner av uskyldige folk! Jeg blir så rå forbanna at folk kan klage at han ble drept!

 

Nå må ikke du glemme hvor mange hundre tusner "amerikanerene" har drept.

Hiroshima, Vietnam, Irak..osv....

USA er ikke bedre enn Osama Bin Laden desverre.

 

Men til gjengjeld kjempet Bin Laden for et hodeløst og mye verre samfunn enn det USA og vi gjør. I en kamp er det ikke to vinnere eller tapere, det er kun en som vinner. For min del håper jeg for all del at USAs krigføring fører til seier for vesten og lar oss fortsette å leve på det viset vi gjør. Sharialov og andre skrekkelige ting er ikke det jeg ønsker meg mest for å si det sånn...

 

Foruten det har du helt rett i at både Hiroshima/Nagasaki og Vietnam var totalt feilslått. Derimot er det helt på sin plass å nedkjempe fundamentalistene i al-qaida, taliban etc.

Lenke til kommentar

Denne mannen har kostet livet til flere tusen mennesker, gjort skade på kanskje det tidobbelte. For ikke å tenke på de pårørende. Han har kostet VÅRT samfunn flere millioner og vell så det.

Frigi ET likbilde av Osama Bin Laden, og gi oss ro. Vi fortjener det.

Hvordan vil et bilde gi deg ro?

 

Fordi jeg elsker bilder av likviderte muslimer. Hva trur du? Jeg stoler ikke på disse Amerikanske Cowboyene som bare gjør ting som de vil, tråkker på andre og dytter trynet ned i kubæsj. Hvis de kan bevise at Binladen er faktisk død vil det gi meg ro ved at World Police faktisk har gjort jobben sin. Ellers ser jeg fortsatt på dem som koloniserings kåte cowboyer, og med det er stressende å vite at disse når-som-helst kan finne på noe nytt tullball med en solid-spikret dekknavn.

Lenke til kommentar

Hvor har du det fra at de har brukt så mye på å få tatt et bilde? Var poenget med operasjonen å ta et bilde?

 

Hvorfor snakker du om bombing i denne tråden? Ble Bin Laden bombet til døde?

De skulle ta Bin Laden, de har angivelig brukt et sånt beløp på "War On Terror", ble nevnt på dagsrevyen tidligere denne uka.

 

"Blir som" antyder en (alltid litt håpløs, det gjelder antydninger om paralellitet) paralell historie.

Lenke til kommentar

Denne mannen har kostet livet til flere tusen mennesker, gjort skade på kanskje det tidobbelte. For ikke å tenke på de pårørende. Han har kostet VÅRT samfunn flere millioner og vell så det.

Frigi ET likbilde av Osama Bin Laden, og gi oss ro. Vi fortjener det.

Hvordan vil et bilde gi deg ro?

 

Fordi jeg elsker bilder av likviderte muslimer. Hva trur du? Jeg stoler ikke på disse Amerikanske Cowboyene som bare gjør ting som de vil, tråkker på andre og dytter trynet ned i kubæsj. Hvis de kan bevise at Binladen er faktisk død vil det gi meg ro ved at World Police faktisk har gjort jobben sin. Ellers ser jeg fortsatt på dem som koloniserings kåte cowboyer, og med det er stressende å vite at disse når-som-helst kan finne på noe nytt tullball med en solid-spikret dekknavn.

Hvordan vil et bilde, som konspirasjonsteoretikerne snart vil "bevise" er manipulert, gi deg ro? Du vil sannsynligvis avvise det som falskt uansett.

 

Hvor har du det fra at de har brukt så mye på å få tatt et bilde? Var poenget med operasjonen å ta et bilde?

 

Hvorfor snakker du om bombing i denne tråden? Ble Bin Laden bombet til døde?

De skulle ta Bin Laden, de har angivelig brukt et sånt beløp på "War On Terror", ble nevnt på dagsrevyen tidligere denne uka.

 

"Blir som" antyder en (alltid litt håpløs, det gjelder antydninger om paralellitet) paralell historie.

Men det du skrev var jo:

 

"Siden amerikanerene har brukt 2 000 000 0000 000 skatte-(var det kroner eller dollar? ) på å få tatt det bildet"

 

Her påstår du at de brukte så mye på å ta et bilde. Hvis du ikke mener det du skriver, hvorfor skriver du det da? Du skjønner vel at målet med aksjonen var å ta Bin Laden, og ikke å ta bilder av ham?

Lenke til kommentar

Hvordan vil et bilde, som konspirasjonsteoretikerne snart vil "bevise" er manipulert, gi deg ro? Du vil sannsynligvis avvise det som falskt uansett.

Det er vel de amerikanerene også innså. For min del, når Bin ladens familie og Al-Quida selv anerkjenner at Bin Laden er død, så er det godt nok for min del.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Må være tidenes dyreste manhunt i moderne historie ? Står vel nok knehøner i kø for ta over der han slapp så ser ikke hva de har vunnet på dette egentlig ?

 

Forøvrig sulter det flere mennesker ihjæl hvert døgn på denne kloden enn det omkom folk 911...ser ingen har brukt 10000000 fantsillioner på å hjelpe de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Må være tidenes dyreste manhunt i moderne historie ? Står vel nok knehøner i kø for ta over der han slapp så ser ikke hva de har vunnet på dette egentlig ?

 

Forøvrig sulter det flere mennesker ihjæl hvert døgn på denne kloden enn det omkom folk 911...ser ingen har brukt 10000000 fantsillioner på å hjelpe de

Sitter du på detaljer om hvor mye det kostet å gjennomføre operasjonen?

 

Det de har vunnet er en viktig "moralsk seier" (altså et psykisk tilbakeslag for terrororganisasjonen). Det viser også at terroristene ikke kan føle seg trygge, selv om de klarer å holde seg skjult en tid. I tillegg til dette skal Bin Laden fortsatt ha vært aktiv i terrororganisasjonen, og det å fjerne en leder for en organisasjon så plutselig som dette, vil skape en god del kaos.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...