Gå til innhold

3 mill. har forhåndsbestilt Galaxy S II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan disse tallene stemme? Virker veldig høyt.

Samsung Galaxy S var en god telefon, men den hadde nok av problemer. Denne virker mer solid og det liker vi. Hadde nok kjøpt den selv om jeg ikke ventet på en telefon med iskrem på.

 

Gleder meg stort til Google IO senere i kveld ja.

Lenke til kommentar

Regner med det er snakk om forhåndsbestillinger fra forhandlerledd her?

 

Ligg merke til det at det står det at det står om at 200000 mobil brukere i sør korea har satt seg på vente lista altså mobil brukere ikke butikk kjede eller lignende altså det er en mulighet for at resten og er mobil bruker bestilt.

Lenke til kommentar

Regner med det er snakk om forhåndsbestillinger fra forhandlerledd her?

 

Ligg merke til det at det står det at det står om at 200000 mobil brukere i sør korea har satt seg på vente lista altså mobil brukere ikke butikk kjede eller lignende altså det er en mulighet for at resten og er mobil bruker bestilt.

 

Pleier du å slite ut mellomromstasten veldig ofte eller?

Lenke til kommentar

Det var da voldsomme tall, må vel være fra forhandlerledd?

 

 

At Android vil fortsette og ta over enda mer, hvor iOS - til tross for vekst - vil få mindre andel har jeg spådd før. Men jeg nekter å tro at et annet selskap vil gå hen og ta tronen hva gjelder mest solgte enhet med det aller første, Iphone har såpass sterkt merkevarenavn og endel ekstremt lojale tilhengere. Men kan godt være jeg tar feil, ikke unormalt det :wee:

 

For de som er opptatt av det eksklusive kan jo dette bli litt kjipt. Som med iPhone, det var så mange som hadde den at man var mer eksklusiv uten. Nå kan Galaxy S II bli litt av det samme :)

Lenke til kommentar

Regner med det er snakk om forhåndsbestillinger fra forhandlerledd her?

 

Ligg merke til det at det står det at det står om at 200000 mobil brukere i sør korea har satt seg på vente lista altså mobil brukere ikke butikk kjede eller lignende altså det er en mulighet for at resten og er mobil bruker bestilt.

 

Pleier du å slite ut mellomromstasten veldig ofte eller?

Klager du på hans generelle skriveleif og orddelingsfeil? :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Test av nye Samsung Galaxy S II

 

Lurer litt på hvor Amobil har vært når di gir galaxy S II sånn ommtale, har beklageligvis kjøpt en Galaxy S II og de etter anbefalingene til Amobil. Telefonen er treig til å laste apps, batterikappasitet er elendig da den må laddes en gang i døgn, ved mye bruk må strømmkabelen stå i konstant. noe som er veldig iritabelt. bruker gps på min Galaxy S II, men telefonen er så treig at gps`n ikke klarer å følge med,den bruker så mye batterikapasitet at strømforyningen må være i nærheten, det samme gjelder avspilling av musikk, når parameteret for avspilling går like fort som parameteret for batterikappasitet synker, da er det lit morsomt. jeg bruker telefonen i jobb, med e-post, facebook og en del dokument lesing og ca 20 telefonsamtaler og ti smsèr om dag, er dette ikke brukbart. synn samsung min gamle Iphon 3 er faktisk mange ganger bedre. Hilsen en som ikke synnes dette er på grensen til det perfekte. mere en katastrofe, og bortkastet penger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...