Gå til innhold

Heavenly Sword kan få oppfølger (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg som fy til E3,så vi får noe mer info om HS2.Personlig så driter jeg i at NT mister penger hvis de lager den,da de føkket opp DMC allerede med han emo douchen som en reboot.Så lenge de bygger videre på HS combatten eller litt dypere combat så hadde det vært ganske fett.Jeg likte HS ganske godt.

Lenke til kommentar

Heavenly Sword var en stor opptur for meg, fullførte det for ikke mange månedene siden, og det var faktisk et bra kampsystem i spillet. Det er vel det viktigste i et slikt spill og HS er i toppklassen her. Grafikken er også nydelig og cutscenes er fremdeles imponerende. Sier JA TAKK til en oppfølger!

Endret av SirKratoS
Lenke til kommentar

men for love of god,HS er ikke sandkasse spill Lasse,er hack n slash.og sjangern til HS er slåssing?MK,tekken osv er slåssing.hack n slash er action/adventure som regel.

 

Jeg tror du må lese artikkelen på nytt. Jeg sier at den eventuelle toeren tar sats på å være det.

Lenke til kommentar

Fikk ikke spilt Heavenly Sword før etter at jeg hadde spilt Enslaved. Likte faktisk Envslaved så godt at jeg kjøpte HS for en billig penge, og sannelig hadde jeg ikke gått glipp av en liten spillperle. Håper virkelig på en oppfølger, dog eksklusiv til PS3. Skuffende hvordan PS3-versjonen av Enslaved(og sikkert 360-versjonen også) er mindre teknisk imponerende enn HS som er 3 år eldre. Grafikken er vel omtrent lik, men vanneffekter og fysikkdetaljer er totalt overlegne i HS. Teknologien kunne de ikke bruke i Enslaved siden Sony eier alt som har med HS å gjøre.

 

Salgstallene var vel også et problem med HS, men jeg tror faktisk at Enslaved har solgt enda dårligere på tross av at det er multiplattform. Ifølge Vgchartz har HS totalt solgt 1,5 millioner kopier mens Enslaved totalt har solgt kun 0,5 millioner kopier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...