Gå til innhold

– Battlefield 3 er et bedre spill (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håpar at BF3 leverar varene. Eg følte BFBC2 var eit skikkeleg dårleg spel i MP. Det var for 'seigt', og kontrollarane føltes berre heilt feil ut. Mykje på grunn av at eg då var langt inne i MW2, som tross sine feil var eit vannvittig bra MP spel. Det gjekk kjapt, og kontrollen satt som ei kule.

 

Har lagt CoD: BO heilt på hylla. Kanskje eg er meir open for eit litt 'annleis' spel når det er så lenge sidan eg har spelt CoD. Men forskjellen på 30 FPS og 60 FPS er stor, så eg vonar at BF3 ikkje satsar i for stor skala, og går på ein 30FPS smell.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Battlefield er jo både en sterkere spillserie enn COD og mye bedre enn COD hvis man tar spill for spill. Det eneste COD spillet som kan måle seg imot Battlefield er COD2, med følgende United Offensive expansion. Battlefield 2 er jo f.eks mye enn MW2, iallefall i multiplayer delen. Singleplayer delen av battlefield er kanskje ikke noe å skryte av, men jeg spiller hvertfall disse spillene pga MP. Jeg ser forøvrig at mitt syn ikke deles av alle, men det får nå være :)

 

Gleder meg til Battlefield 3, kommer til å bli awesome!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det varmer ett hjerte å se folk si BF er bedre enn CoD. For det er jo så sant! :D

Jeg driter egentlig i hva salgstallene sier mellom disse to, for jeg VEIT at battlefield er ett bedre spill.

Alt hva hver og en gamer bryr seg om er egentlig sin egen mening først og fremst. :) Så det er jo bare smak og behag.

Og mitt behag er Battlefield!

Håper de blir sluppet på samme tid da, det luker jo ut alle CoD-kidsa fra BF :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn før det blir noe mer diskusjon om det;

Du går kanskje ikke under Cod-kidsa, men dersom CoD fikk en 3-er og BF fikk en 6 er av de neste spillene, så ville kanskje du hatt mer problem med hvilke du skulle kjøpe enn CoD-kidsa, de ville gått for CoD uansett.

Så de ville uansett blitt borte. Fordi de vil ha en sniper som går rett fram, masse campingmuligheter som ikke blir blåst i filler av mortar-strike. og de vil ha tåpelige kill-streaks som de får kun for å sitte stille og vente på folk.

 

Men hvis du faktisk løp rundt, planta bomber, defusa, tok over HQ og alt det her så går du muligens ikke under CoD-kidsa ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Battlefield er jo både en sterkere spillserie enn COD og mye bedre enn COD hvis man tar spill for spill. Det eneste COD spillet som kan måle seg imot Battlefield er COD2, med følgende United Offensive expansion. Battlefield 2 er jo f.eks mye enn MW2, iallefall i multiplayer delen. Singleplayer delen av battlefield er kanskje ikke noe å skryte av, men jeg spiller hvertfall disse spillene pga MP. Jeg ser forøvrig at mitt syn ikke deles av alle, men det får nå være :)

 

Gleder meg til Battlefield 3, kommer til å bli awesome!

 

Med unntak av at CoD 2 aldri hadde en expansion pack, fordi United Offensive kom til det gode gamle CoD så er jeg helt enig! :)

Lenke til kommentar

Krystallkulen min forteller meg at Battlefield 3 kommer til å stå igjen som det overlegent beste spillet, men at CoDs salgstall vi være like overlegne.

 

Selv om disse kommer på samme dag/uke/måned? Min krystallkule sier at salgstallene vil være veldig jevne, CoD vil nok vinne, men det vil bli nære. Hvis ikke CoD blir utsatt fordi de føler seg trua av BF da :)

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Battlefield 1942 - HIT!!!

Battlefield 2 - MEGA HIT!!!

Battlefield "3"... Etter 10 år?

Battlefield 3 FOR #%"&/! XD

Det er battlefield 3!!! 3 TALL FOLKENS!

Forestill dere koveret til BF2, bare med en Tre'er bak soldaten istedet for 2! Det er battlefield 2 EXPANDED! :D

Elsker battlefield 2 å spiller d et enda til den dag idag. Beviser hvor lenge spill kan leve! :D

Kall meg fanboy, for jeg er en...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Battlefield er jo både en sterkere spillserie enn COD og mye bedre enn COD hvis man tar spill for spill. Det eneste COD spillet som kan måle seg imot Battlefield er COD2, med følgende United Offensive expansion. Battlefield 2 er jo f.eks mye enn MW2, iallefall i multiplayer delen. Singleplayer delen av battlefield er kanskje ikke noe å skryte av, men jeg spiller hvertfall disse spillene pga MP. Jeg ser forøvrig at mitt syn ikke deles av alle, men det får nå være :)

 

Gleder meg til Battlefield 3, kommer til å bli awesome!

 

Med unntak av at CoD 2 aldri hadde en expansion pack, fordi United Offensive kom til det gode gamle CoD så er jeg helt enig! :)

Du har selvfølgelig helt rett :) Jeg som blander kortene. Poenget står fast uansett, men bra at noen passer på :)

 

@ Gaz West

Black Ops, total war og Modern Warfare er jo ikke mye bra i det hele tatt, spesielt de 2 første. Men MW er heller ikke noen strålende skytespill-prestasjon. Når ikke BF-serien opp til ankelen engang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

man kan ikke alltid se på salgstallene, det blir feil. Selv om et spill selger sykt mye trenger det ikke og være bra. Og Battlefield ser etter nye veier istedenfor og gå etter den samme stien som Call of Duty gjør. Det samme år etter år. og jeg har sagt min mening om Black Ops på "Ditt mest angerfyllte spillkjøp" tråden. Kansje ikke BF3 slår Call of Duty via salg, men BF3 slår COD via kvalitet og opplevelse.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...