Gå til innhold

Første utvidelse av Portal 2 på vei (Mac, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mats Lindh... hmm... aldri sett han her før :)

 

Ny, eller bare jeg som ikke har fulgt med i timen? Uansett syns jeg du skriver veldig underholdene og godt, så håper vi vil se flere tekster av deg :D

 

Men hva var det jeg faktisk skulle skrive her... jo! Dette: JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Lenke til kommentar

Mats Lindh... hmm... aldri sett han her før :)

 

Ny, eller bare jeg som ikke har fulgt med i timen? Uansett syns jeg du skriver veldig underholdene og godt, så håper vi vil se flere tekster av deg :D

 

Skribent siden 2003, så heeeelt fersk i gamet er jeg ikke. :-)

 

Men siden bruddet i 2009 har jeg vært teknisk ansvarlig for Gamer.no-plattformen og for utviklingsløpet for den, så det jeg skriver for Gamer består nå for tiden stort sett av ting som leses av prosessorer og ikke av personer. :-)

 

Edit: og takk selvsagt, alltid hyggelig med slike tilbakemeldinger!

Endret av fiskfisk
Lenke til kommentar

Dette her er fantastisk nytt, selv om Valve pratet om DLC før spillet faktisk kom ut er det digg å faktisk ha en dato.

 

Liten kommentar til artikkelen: Oppdateringen kommer sikkert til å koste noen hundre poeng på Xbox LIVE, Microsoft krever at DLC skal koste en minimumssum med penger. For Valve sin del kom dette frem når Left 4 Dead skulle oppdateres, den første kom gratis mens den andre måtte kjøpes. PlayStation 3-versjonen får vel gratis oppdatering gjennom Steam.

 

Ser andre spillsider presiserer at Valve understreker dette med null kroner på alle plattformer - I stand corrected. Og det er jo bra!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...