Gå til innhold

Her er en bærbar PC som skiller seg ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel også det eneste Multicom og de kunstnerne de evt. hyrer inn kan gjøre noe med, da maskinens design forøvrig (chassis) kommer fiks ferdig fra Taiwan. At de kaller påklistrede eller trykte tegninger eller fotografier på lokket et design, synes jeg ikke er så farlig eller viktig. Det er vel i alle fall en del av designet, og flisespikkeri utover dette er bortkastet tid.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Jeg liker dette. Det er med på å gjøre PCene mindre attraktive for tyver, særlig innad i små miljøer (skoler etc). I tillegg er det jo kult å ha et personlig preg på maskina, særlig om bildet/grafikken er tatt/laget selv.

 

Om prisen er rimelig blir jo en annen vurdering, men personlig synes jeg ikke det var avskrekkende dyrt.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker dette. Det er med på å gjøre PCene mindre attraktive for tyver, særlig innad i små miljøer (skoler etc). I tillegg er det jo kult å ha et personlig preg på maskina, særlig om bildet/grafikken er tatt/laget selv.

 

Om prisen er rimelig blir jo en annen vurdering, men personlig synes jeg ikke det var avskrekkende dyrt.

Dette er jo forsåvidt ikke noe problem å få til på en vanlig maskin heller. Et trykkeri kan jo lage folie som man klistrer på skjermlokket, dette er vel strengt talt ikke noe annet enn det heller.

Lenke til kommentar

Jepp, det er "bare" å bestille utprint av en folie og klistre den på en hvilken som helst bærbar PC. Folk flest tenker ikke over den muligheten og jeg synes det er bra at Multicom fronter denne muligheten for folk som ikke tenker over muligheten eller vil balle med å gjøre det selv.

Lenke til kommentar

Jeg liker dette. Det er med på å gjøre PCene mindre attraktive for tyver, særlig innad i små miljøer (skoler etc). I tillegg er det jo kult å ha et personlig preg på maskina, særlig om bildet/grafikken er tatt/laget selv.

 

Om prisen er rimelig blir jo en annen vurdering, men personlig synes jeg ikke det var avskrekkende dyrt.

Dette er jo forsåvidt ikke noe problem å få til på en vanlig maskin heller. Et trykkeri kan jo lage folie som man klistrer på skjermlokket, dette er vel strengt talt ikke noe annet enn det heller.

 

Ofte er det jo litt dill og dall på lokket da, loger som er hevet eller senket i lokket og sånn. I tillegg er det ikke alltid å slett å få det fint når man klistrer på sånn folie. Jeg syes det var en ganske god ide.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hei.

det er ikke nødvendig å kjøpe seg ny pc for å få til dette heller. kan være litt vanskelig for noen kunder å få det pent til selv av og til, man kan få bobler , riper eller i tilfelle print vinyl -/ folie, også bortvasking eller sammenklistring, men er du tålmodig og slapper noen lunde av i kropp og sinn så bruker det gå bra, man trenger ikke gi bånn gass med en gang. Jeg er en ung mann, blir 30 til vinteren , uføretrydget men jobber på en delvis vernet avdrift, asvo. min hovedfunksjon der er å lage alt fra stadion reklamer til bredrifts profilering, festivaler, bil og båt vinyler, skilt og storprint, mye vektorgrafikk, men litt photoshop også, print'n'cut og vinyl.

fra ca 250 kr og oppover kan du få en streamer som du kan lime på selv.

når det er sagt så synes jeg ofte designere roter det til for oss, "uren" vektor grafikk og med mye masking og overlappende element som det må arbeides mye med før logoen kan brukes til print'n'cut...... kan skape mye hodebry til tider.... jejoober for trygd kan du si, jeg er ung ufør hovedsaklig pga mye angst og psykologiske problemer. livet er ikke alltid like lett kan du si... ;-) :-( ;-) ... og jeg får ikke 1200, 1500 og mye mer i timen for å lage et produkt , slik som mange designere gjør, men det hadde ikke tatt så lang tid å endre dette... men men.

jeg liker jobben min , og synst dette er en god plass å vere, har andre arb.oppgaver der også.

 

det er mange bedrifter som tar imot bestilling av slikt online, google skilt, reklamedesign, print'n cut og liknende så finner du 100 % noen.

 

;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...