Gå til innhold

Test: Antec Dark Fleet DF-85


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok fort et slikt kabinett. Få 5,25" og "mange" 3,5" er ikke hverdags.. Trenger jo egentlig bare 1 stk 5,25" som brukes ca hvert skuddår..

Vifter kan byttes ut, gummi er som kjent ferskvare og blir råttent med tid så gjør meg ingen ting at det ikke er vibrasjons demping.

Lenke til kommentar

Heftig kabinett fro luftkjøling i praksis, råttent kabinett emd tanke på kabelgjennomføring og den kort sagt bedritne løsningen av HDD racks både inne i og på toppen av kabinettet.

 

Antec har ikke gjort noe revulusjonerende i det hele tatt siden 1200 kom! Dette er samme møkka i ny innpakning.

 

Få noe nytt, Antec!

Lenke til kommentar

Har hatt dette kabinettet selv i et halvt år eller så. Må si meg veldig fornøyd med det! Meget god luft-flyt inni, og det bråker mindre enn ps3'en eller xbox 360'en min :) Jeg er litt enig med kritikken mot kabel-hullene; de kan være litt skarpe og panelet må klemmes ganske hardt på - selv runde kabler er blitt flatkabler nå, hehe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette kabinettet virker jo bare som 1200 med nytt utseende og noen andre vifter... Utseendemessig er jo dette faktisk verre enn HAF X, det er en prestasjon i seg selv.

 

Hvorfor i alle dager skal jeg kjøpe dette framfor si HAF X, som kjøler bedre og faktisk ser bedre ut?

I tillegg er det mindre plass til skjermkort her enn i HAF X, og færre utvidelsesspor. CPX-strømforsyning er jo et lite pluss da.

Vifteløsningen i toppen er fullstendig idiotisk og gir altfor mye plass til overs.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...